Tävling: vinn barn-interiör från SPRALL!





MiNa FiNa BlOgGlÄsArE !

Jag är så G L A D över att jag får presentera en TÄVLING i samarbete med en av mina absoluta favorit barn-butiker
SPRALL ! Jag besöker ALLTID deras butik på NK då jag är i Stockholm och jag gleder mig till att besöka den nyöppnade butiken på Nybrogatan.51 nästa gång jag är i stan. SPRALL är även en nettbutik som du kan shoppa i var du än bor och den 25 november öppnar de en NY butik i Kista Gallerian.


Världens FINASTE lekhus kommer från SPRALL och i den här tävlingen kan ni vinna de fina vimplar som skymtar på bilden samt ett fantastiskt fint förvaringsfack ur samma kollektion.

TäVlA oCh ViNn fInA iNtErIÖrTiNg !


Vinsten är denna bedårande tygfacksförvaring som är perfekt till "smått & gott" inne på barnrummet.
(den kostar 495kr)

Den här gången blir det 2 st lyckliga vinnare. Den ena vinner tygfacksförvaringen, den andra vimplarna.


Den andra vinsten är dessa FINA vimplar (10 meter lång!) som passar perfekt både på barnrummet och som dekoration på födelsedagsfesten och tänk så fint att hänga upp den mellan träden på trädgådsfesten till sommaren..  Den kostar 385 kr i butik.

TäVlA oCh ViNn fInA iNtErIÖrTiNg !

För att vara med i tävlingen om dessa fantastiska interiörting från SPRALL så skriver du en kommentar till mig där du berättar varför just du ska vinna samt vilken av produkterna du helst vill ha om du blir den lyckliga. Tävlingen pågår t.o.m. torsdag 19:e november.

KrAm & LyCkA tIlL !

 


Kommentarer
Postat av: grommis

Jeg vil gjerne være med og konkurrere om vimplene! Vi er nesten ferdig med å pusse opp barnerommet til vår kommende bebis (januar!), og jeg har lyst til å ha vimpler til å pynte opp. Tenkte et øyeblikk på å sy selv, men VET jo egentlig at jeg ikke kan sy... :) Bedre å konkurrere om dem her!



Hva skjedde forresten med bloggen til Sprall-IDA, vet du?

Postat av: mali-mo

WOW, ny utdeling av flotte ting igjen!!! Jeg melder meg på igjen jeg ;)Jeg ønsker å vinne vimplene! Ser fo rmeg at jeg kunne brukt dem til å pynte med på 3-årsdagen til lillesnuppa som er i neste måned. Vi planlegger utebursdag under trærne med bålbrenning...hvis været er med oss. Hadde ikke disse vimplene hengende i trærne blitt flott?

2009-11-12 @ 11:16:42
URL: http://www.mali-mo.blogspot.com
Postat av: Anette

Jeg vil være med og konkurrere om oppbevaringsposen. Jeg har to små jenter som deler rom, og flere ting til å oppbevare småting i er veldig ønskelig her. :)

2009-11-12 @ 11:27:53
URL: http://trippellykke.blogspot.com
Postat av: Ida

God morgen!



Sprell er definitivt en butikk med mye insprirasjon og fine saker! Nesten umulig å besøke dem uten å kjøpe noe!!



Hvis jeg vinner ønsker jeg meg oppbevaringsmappen. Den tror jeg hadde passet fint på baderomsdøren min til alle småtingene som vanligvis ligger rundtom! :-) Eller kanskje den kunne blitt en fin gave til en av venninnene mine... ? :-D



Hvorfor jeg fortjener å vinne? Hmm.. fordi jeg har vinnerlykke og fordi jeg lenge har hatt planer om å sy en slik selv.. men aldri kommet i gang ... kanskje jeg til og med slipper unna nå.. hihi



Ha en kjempefin torsdag, snart heeeelg :-)



klem fra Ida

2009-11-12 @ 11:31:17
URL: http://putitinabox.blogspot.com
Postat av: Ida

God morgen!



Sprell er definitivt en butikk med mye insprirasjon og fine saker! Nesten umulig å besøke dem uten å kjøpe noe!!



Hvis jeg vinner ønsker jeg meg oppbevaringsmappen. Den tror jeg hadde passet fint på baderomsdøren min til alle småtingene som vanligvis ligger rundtom! :-) Eller kanskje den kunne blitt en fin gave til en av venninnene mine... ? :-D



Hvorfor jeg fortjener å vinne? Hmm.. fordi jeg har vinnerlykke og fordi jeg lenge har hatt planer om å sy en slik selv.. men aldri kommet i gang ... kanskje jeg til og med slipper unna nå.. hihi



Ha en kjempefin torsdag, snart heeeelg :-)



klem fra Ida

2009-11-12 @ 11:31:23
URL: http://putitinabox.blogspot.com
Postat av: Linnea

Jag skulle vilja vinna tygfackförvaringen, för den skulle passa perfekt till min systerdotters prinsessrum!

2009-11-12 @ 11:41:56
Postat av: Mariette

ÅÅÅÅÅhhhh, blir så lycklig av dessa härliga inredningsprylar för barnrummet!!! Förvaringsfacket skulle verkligen vara pricken över i:et, för att få lite ordning i min dotters lite "stökiga" rum! Nämnas bör ju att hon ääälskar rosa, men vi har varit lite snåla med den färgen än så länge, så hon skulle bli överlycklig! Hon är precis lika gammal som Johanna!=)

Tack för din inspirerande blogg, som jag får så mycket tips ifrån! Vad skulle jag göra utan den?



Må så gott!

Kram Mariette

2009-11-12 @ 11:53:00
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh, skulle gärna vinna den fina tygfacksförvaringen till min prinsessas rum. Den skulle vara perfekt att hänga upp så att hon kan ha alla sina små pryttlar i (sånt som alla småtjejer verkar ha som mamma kan bli galen på eftersom det ligger överallt i hela lägenheten).



Tack för ännu en fin tävling.



Kram,

Lotta

2009-11-12 @ 12:00:45
Postat av: Marie

Hei!

For en fin konkurranse og for noen nydelige ting. Det lekehuset er det fineste jeg har sett noen gang. Det var som en drøm. Skulle gjerne hatt ett slikt på prinsessen sitt rom. Men vi har litt lite hus, så det ville det ikke vært plass til. Hvis jeg vinner ønsker jeg meg oppbevaringsmappen fordi jeg elsker rosa, ruter og muffinsmotiv. Så denne mappen var som skapt for meg og min smak :)

Klem fra Marie

2009-11-12 @ 12:17:09
Postat av: Elin - JULBLOGGEN

Årets julklapp är: SPIKMATTAN!

Jag är knappast förvånad..

Är du? :)

2009-11-12 @ 12:19:31
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Postat av: målle

Kolla in klädmärket Humör - Helt nytt och är ett måste i vinter..

Kolla in på http://bunnystyle.blogg.se

Kolla in på http://bunnystyle.blogg.se

Kolla in på http://bunnystyle.blogg.se

Kolla in klädmärket Humör - Helt nytt och är ett måste i vinter..

2009-11-12 @ 12:21:30
URL: http://bunnystyle.blogg.se/
Postat av: Linda Johansson

Åååå vilken härlig lantlig känsla jag fick av tygfacksförvaringen, den är juh superfin ! Denna hade varit en perfekt julklapp till Felicia som är 5 år. Det bästa hon vet är att plocka upp efter hon har lekt, konstigt för en 5 åring? Men väldigt bra :-). Hade hon då fått en rosa söt tygfacksförvaring hade det juh varit ännu roligare för henne. Ha en jätte fin dag !!! Hälsningar Linda

2009-11-12 @ 12:32:25
Postat av: Carina E

Jag blev Mormor till världens finaste lilla Esther för sex veckor sedan och skulle bli jätteglad om jag vann tygfacksförvaringen till henne. Behövs verkligen för alla miljoner ting som behövs för en liten bebis!

2009-11-12 @ 12:40:27
URL: http://vuxnabarnmammans.blogg.se/
Postat av: modellmini

Hej! Vi saknar förvaring i köket så denna tygfacksförvaring hade blivit helt underbart att sätta upp på väggen och ha alla små saker i som annars ligger huller om buller. KRAM modellmini

2009-11-12 @ 12:47:12
URL: http://modellmini.blogspot.com
Postat av: Tina N

Jag älskar Sprall. Den rosa tygfackförvaring skulle passa så bra i min prinsessa rum, hon äälskar rosa! Konstigt!? Min lilla prinsessa skulle kunna ha sina tofsar, hårspännen och juveler där i.



Mvh Tina N

2009-11-12 @ 12:51:04
Postat av: Fredrik Frisören

vilka fina tips ;)

2009-11-12 @ 12:51:38
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Carola Larsson

Jag eller vi rättare sagt, Vilda och jag , skulle gärna vilja vinna tygförvaringen. Vilda är tredje barnet och andra flickan i följd så mycket, om inte allt i hennes rum har hon ärvt efter sin äldre syster. Inget fel i det, men något eget och nytt hade ju varit kul att förgylla hennes bubbelgumsrosa rum med. Ha en bra dag önskar Vilda och hennes mamma!

2009-11-12 @ 13:16:35
Postat av: Karin - AlicesMamma

Här är en till som hoppas på tur :) Vi vill gärna vinna vimplarna eftersom Alice fyller 1 år i januari och jag redan nu har börjat planera det perfekta barnkalaset! En vimpel var just en av detaljerna jag tänkt ha, sen efter kalaset skulle den få flytta in i det nyfixade barnrummet!



Ha en underbar dag, och TACK för alla inspirerande inlägg och FINA tävlingar - även om jag inte vinner så får jag alltid nya idéer när jag kikar in hos dig!

2009-11-12 @ 13:26:27
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: AllieAllie

Hej,



Jag mejlade ju dig för någon dag sedan ang den fina korgen i Johannas rum- dessvärre finns den nog inte att få tag på svarade du mitt mejl. Jag får ge upp korgen men kanske har jag mer tur med vimplarna? Håller nu på att inreda sonens barnrum, perfekt syssesättning när man är föräldraledig, och hoppas nu på dessa färgglada vimplar som kan pigga upp i höstmörkret!



2009-11-12 @ 13:39:37
Postat av: Malin

Vilken underbar tävling! Jag håller tummarna för förvaringen till min lilla sessa på 6månader. Flera gånger varje natt hör jag nappen åka ner på golvet, vorde perfekt med denna förvaring brevid sängen, fylld med nappar, då är det bara sträcka ut handen och plocka fram en ny istället för att behöva åla runt på golvet med ficklampa 02:30 ;)

2009-11-12 @ 14:10:57
Postat av: Emma

Hej!

Skulle gärna vinna tygförvaringen. Skulle bli perfekt på min dotters rum. Behövs mycket förvaring för allt smått hon samlar på sig!

Kram

2009-11-12 @ 14:11:13
URL: http://fambjork.blogg.se/
Postat av: Wenche

Oj, disse lommene hadde passet perfekt på rommet til Stina:))) Hun har et lite rom, men altfor mye leker, så disse hadde vært kjempefine å oppbevare og holde orden på diverse småting (som hun har mange av...) HÅÅÅPER vi vinner:)



Klem:)

2009-11-12 @ 14:16:25
Postat av: Vita Frun

Tack för en helt underbar blogg som jag följer slaviskt! :)



Åh, om jag vann denna fina tävling skulle jag helst vilja ha vimplarna. De skulle bli en perfekt present till min systerdotter som är en 4-årig liten prinsessa :) Hon förtjänar alltid en present men just nu finns det hela 3 speciella tillfällen då presenten skulle komma väl till pass: I mitten av december blir hon Storasyster, 24 december är det Julafton och i början av januari fyller hon 5 år! :)



Kram Vita Frun

2009-11-12 @ 14:51:48
URL: http://vitafrun.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Jag och maken har precis bytt rum med vår dotter så hon har fått sååååå fint på sitt nya rum. Så NU har jag lite dåligt samvete för hennes torebror som visst har fint rum MEN inte nytt!?.. Skulle så gärna vilja ha ett par vimplar på hans rum! Det skulle bli så fint och lite nytt där oxå då! Kramar

2009-11-12 @ 15:00:16
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Åsa M

Jag skulle gärna vinna de fina vimplarna till min dotter!! Vi ska göra i ordning ett nytt rum till henne, förhoppningsvis blir det klart innan jul... Då blir dessa vimplar en perfekt julklapp så hon kan "pynta" i rummet! Hon ska flytta ur från sitt nuvarande rum för där är det tänkt att hennes syskon, som beräknas komma i april, ska bo! ;)

2009-11-12 @ 15:03:44
Postat av: Jessica E

Hej Anna-Stina,



Åh, vad söt tygförvaringen är!! Den skulle jag väldigt gärna vilja vinna till min lilla prinsessa Gabriella, snart 3 månader! Jag håller på och inreder hennes prinsessrum (det mesta var klart innan hon föddes) och håller nu på med de sista detaljerna!! Älskar allt som är rosa och gulligt och denna skulle passa perfekt in i hennes rum!



KRAMAR Jessica E

2009-11-12 @ 15:05:59
Postat av: Johanna

Åh, vad spännande med tävling! Jag skulle om jag vann vilja ha vimplarna. Det skulle passa mycket bra då min systerdotter Isabelle fyller 1 år i december och skulle bli superfint i hennes barnrum! Hoppas allt är väl med dig! Kram från Johanna

2009-11-12 @ 16:06:09
Postat av: Åsa Jonsson

Vilka underbara vinster!! Då min dotter inte har något eget rum skulle jag vilja ge henne tygförvaringen som hon kan hänga på väggen inne i vårt gemensamma sovrum. Bra förvaring av hennes saker samt en snygg inredningsdetalj. Kram Åsa

2009-11-12 @ 16:37:39
Postat av: Mingar

Vimplar Vill Vi Vinna!!



Snart är det dax för 2-årskalas här och vimplar skulle helt klart pigga upp festen! För att inte tala om hur fint de kommer att göra sig på E's rum efteråt.



Tack för din härliga blogg!!



2009-11-12 @ 16:41:44
Postat av: Line

Så fine ting - jeg er selvsagt med å konkurrerer :)



Etter å ha bodd i kjellerhybelen til svigers (ja, stakkars oss ;p) i nesten et helt år(!!) har vi nå endelig fått vår egen leilighet. Lille William på ett år ble født mens vi bodde hos svigers og jeg fikk derfor aldri oppleve det å "rede" mens jeg gikk gravid, ordne i stand barnerom osv.



Nå har han da endelig fått sitt eget rom, men mangler jo alt av møbler og dekorasjoner. Jeg er sikker på at vimplene hadde vært en kjempefin start for å få i stand rommet hans ;)

2009-11-12 @ 16:50:21
URL: http://utstyrsguiden.blogspot.com
Postat av: Maria

2009-11-12 @ 17:50:58
Postat av: Anna-Carin Schölin

Hejsan!! Härligt med tävlingar!! Jag har precis målat om i min dotters rum så lite ny inredning hade varit så himla kul att vinna!! Jag hade blivit väldigt glad om jag vann väggförvaringen!! Den var supersöt!!

2009-11-12 @ 18:11:18
Postat av: Alexandra

Jag skulle valt den rosa tygförvaringen att ha på min dotters rum. Varför just jag skulle vinna? har ingen bättre anledning än för att jag följer din blogg och blir glad av rosa!! ;-)

Kram Alexandra

2009-11-12 @ 18:24:04
URL: http://oceanshowroom.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej!

Vi skulle vilja vara med och tävla om den underbara tygförvaringen. Om vi vinner får det nog bli lottdragning om var den ska vara, i Idas rum eller i köket...

Kramar från mamma Jessica & Ida 4 år

2009-11-12 @ 18:36:52
Postat av: Jenniepennie

Åh precis vad vi behöver! den fina väggförvaringen skulle vara toppen på Frejas rum, är så less på allt småplock som ligger överallt. framförallt tror jag den skulle motivera henne till att lägga undan sakerna istället för att släppa allt på golvet.

2009-11-12 @ 18:40:37
Postat av: chatarina

Hej! Vill sååå gärna vinna tygförvaringen till min dotter..hon älskar rosa och skulle säkert låta alla sina hästar få sova där:)

Mvh Chatarina

2009-11-12 @ 19:07:24
Postat av: *** Louise Caroline ***

Jag skulle jättegärna vinna vimplarna! Min son Adam fyller snart 1 år och det skulle vara så fint att dekorera kalaset med vimplarna och ballonger i samma färger! Det skulle bli ett kalas värdigt en prins! :D

2009-11-12 @ 19:19:12
URL: http://louisecaroline.blogg.se/
Postat av: tone

Jeg er hipp på å vinne vimplene:) Den skal få henge på rommet til en av mine gutter:)

Jeg burde vinne fordi jeg fortjener litt vinnerlykke :P :P

Ville gjort dagen min å vinne og vimplene ville tatt seg fint ut på rommet til en av gutta :P

2009-11-12 @ 19:37:47
Postat av: Sandra

Hejsan!!



jag skulle gärna vinna tygförvaringen med söta små cupcakes på!!

Min dotters alldeles egna kökshörna är snart klar, då temat är just bakelser, glass och tårtor. Ett litet mini-bageri ;-) ibland känner man att det fattas något och sen när jag såg denna söta var jag tvungen att "slå till" med en kommentar!

Perfekt att ha alla tillbehör och tårtbeställningar i ;-) (barns fantasi är ju helt fantastisk)



Jag hoppas hoppas verkligen att denna söta tygförvaring blir vår.

Kram på er!!

2009-11-12 @ 19:38:51
Postat av: Maria Johannesson

Hej,



Tack för en toppenmysig blogg! Snart ska vi äntligen flytta o få ett ordentligt badrum o våra små tjejer ska få varsitt rum. Den fina förvaringen skulle passa perfekt till alla snoddar, halsband, hårspännen mm som vår 3-åring älskar. Får inte köpa ngt innan vi flyttar för min man då han tycker vi ska vara på plats o känna efter först (vilket är helt rätt) men vinna något måste väl gå bra...? :)



Kram Maria

2009-11-12 @ 20:30:40
Postat av: tine

Min lille frøken på snart 4 år, har en koselig/mysig liten dukkestue ute i hagen. Den er pusset opp, men mangler "stæsj"og prikken over i'en:-)Det fine opphenget til oppbevaring hadde passet kjempefint! Den skal selvfølgelig fylles med masse rosa, (veggene og gulvet er hvite)

2009-11-12 @ 20:48:22
Postat av: elisabeth

Hei.



Jeg prøver lykken;-) Kunne veldig gjerne tenke meg oppbevaringsmappen til min lille prinsesse. Hun er snart tre år, og trenger virkelig bedre oppbevaringsløsninger til sitt rom. Og den var jo bare så søt.. Det hadde vært så fint å kunne få glede henne med en liten førjulsgave..



Vil samtidig takke deg for all inspirasjon og positiv energi du gir meg hver gang jeg er innom bloggen din ;-)



2009-11-12 @ 20:56:43
Postat av: Andrea

Jag skulle vilja vinna av den enkla anledningen att jag inte har vunnit något sen jag var ca 4 år, idag är jag 26 (!)...haha! Dessutom så har jag snart tänkt börja inreda rummet åt min lilla prinsessa, hon fyller snart 1 år och det börjar vara dags att hon får sitt eget rum ;) Om jag vinner är jag intresserad av den superfina tygfacksförvaringen, supersöt! Kram på er.

2009-11-12 @ 21:23:01
URL: http://www.bebisen.com
Postat av: Lise

Hei! Du er helt RÅ på konkurranser så hvem klarer å motstå fristelsen med å delta?! Ikke jeg ihvertfall. :) Jeg holder på og skal inrede rommet til tvillignjentene mine som er "desverre" må dele rom ( missforstå meg rett.) oppbevaring er jo noe man virkelig trenger derfor hadde den passet perfekt inn på dems rom.

Klem Lise og med Alle jentene.

2009-11-12 @ 21:33:18
Postat av: Hanna

Det är så många tävlingar, och jag älskar det!!Är verkligen vardagslyx att kunna vinna så fina saker som man kanske inte ens sett annars!

Jag älskar förvarningsfacket och det skulle vara perfekt nu när min åring ska få ett nytt större rum och lillebror ska få hennes gamla!Vart vi ska sova? I källaren..så gärna en tävling med sovrumstema nästa gång..:)

Tack för en inspierande blogg!!KRAM

2009-11-12 @ 21:39:31
Postat av: Marielle

Åh vad många fina tävlingar du ordnar. Jätteskoj!



Blev helt kär i den fina väggförvaringen =) Håller på att inreda sessans (som ligger i magen) rum i mina tankar. Det kommer att bli såå mycket shopping till henne, så denna vore en bra start!

Tack för din underbara blogg!

2009-11-12 @ 21:50:37
Postat av: carola

Äntligen har mina två hjärtan fått varsitt rum efter att ha delat i flera år. Stumpali är så nöjd med sitt nya rosa rum, men jag inser att det skulle behöva piffas för att dela upp saker från ett rum på två innebär mindre piff i vardera rum. Vim plarna skulle piffa fint, så jag hoppas på dem. Gillar dina inredningstips. Har du fått nå tips på var/om man kan få tag på de små griffeltavlorna?

Kram, kram

2009-11-12 @ 22:32:54
Postat av: carola

Äntligen har mina två hjärtan fått varsitt rum efter att ha delat i flera år. Stumpali är så nöjd med sitt nya rosa rum, men jag inser att det skulle behöva piffas för att dela upp saker från ett rum på två innebär mindre piff i vardera rum. Vim plarna skulle piffa fint, så jag hoppas på dem. Gillar dina inredningstips. Har du fått nå tips på var/om man kan få tag på de små griffeltavlorna?

Kram, kram

2009-11-12 @ 22:33:23
Postat av: Anonym

Äntligen har mina två hjärtan fått varsitt rum efter att ha delat i flera år. Stumpali är så nöjd med sitt nya rosa rum, men jag inser att det skulle behöva piffas för att dela upp saker från ett rum på två innebär mindre piff i vardera rum. Vim plarna skulle piffa fint, så jag hoppas på dem. Gillar dina inredningstips. Har du fått nå tips på var/om man kan få tag på de små griffeltavlorna?

Kram, kram

2009-11-12 @ 22:33:46
Postat av: Anna P

Mina älskade flickor älskar att laga mat och ha fikakalas med sina gossedjur.Vi vuxna får även vi några portioner mat om dagen ;) Visst vore det festligare och roligare med en fantastisk vimpel några varv i taket?! Ja, tack säger vi glatt.



Bloggen e underbar.

Varma hälsningar från ett ruggit Stokholm.

2009-11-13 @ 05:26:45
Postat av: Helena

Hej igen!



Tycker vimplarna är fina. Passar nog bäst i ett pojkrum också. Skulle pryda taket fint!



Mysiga tävlingar du har :-) !!

2009-11-13 @ 13:15:29
Postat av: Cajsa

Om jag vinner vill jag helst ha: tygfacksförvaring. jag har samma problem som du med två småtjejer som ritar, klipper och pysslar. Det blir mycket prylar överallt. Denna förvaring är så söt och skulle passa deras rum perfekt! Kram Cajsa.

2009-11-13 @ 14:07:40
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: Love & be proud

Hej!!! Vill jättegärna vara med!! :-) Min 7 åriga prinsessa har det jättefint i sitt rum - städar & plockar själv- MEN hon behöver med "lätt tillgänglig" förvaring! Den här passar perfekT!!!! :-)



Ha en underbar helg!



2009-11-13 @ 14:41:06
URL: http://taevlingsbloggen.blogspot.com
Postat av: Kicki

ÅÅÅH! Vilka söta saker!!



Jag skulle gärna vara med och tävla om att vinna den söta tygfackförvaringen. Jag har precis tapetserat och donat klart i min älskade prinsessa Eiras rum, och det är snart dags för inflyttning. Och den här hade passat in perfekt i hennes rosa och rödvitprickiga rum! Håller båda tummarna på att vi får bli dom lyckliga vinnarna!



Ha en fin helg!

2009-11-13 @ 15:29:08
URL: http://forthekix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eftersom jag totalälskar att slå in paket skulle jag vilja vinna tygfacksförvaringen. Där skulle jag förvara snören, etiketter och annat smått och gott som förgyller paketen.



Och eftersom jag har namnsdag på torsdag skulle det passa extra bra! ;-)



Tack för en underbar blogg! STOR kram till er!

2009-11-13 @ 19:59:12
Postat av: Joss

Eftersom jag totalälskar att slå in paket skulle jag vilja vinna tygfacksförvaringen. Där skulle jag förvara snören, etiketter och annat smått och gott som förgyller paketen.



Och eftersom jag har namnsdag på torsdag skulle det passa extra bra! ;-)



Tack för en underbar blogg! STOR kram till er!

(Oj, mitt namn föll bort.)

2009-11-13 @ 20:00:15
URL: http://missmountain.blogg.se/
Postat av: leopardia

Jag har lite problem med att jag impulsköper glasögon titt som tätt. Just nu har jag tio par glasögon och om jag räknade rätt, så var det tio fack i tygfacksförvaringen, så jag hoppas på vinst - dessutom med tio fack innebär det ju att jag kan köpa ännu ett par, eftersom jag ändå så måste ha ett par glasögon på mig medan de andra vilar ;)

2009-11-13 @ 20:18:52
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Postat av: Maria.H.S

Hei:)

For en flott konkurranse,den vil jeg gjerne delta på:) Vil gjerne også takke for at jeg får følge med på en flott blogg med masse insipirasjon både med intriør,mote,reiser ol.



Jeg kunne tenkt meg å vinne den oppbevaringsmappen:=

Den virket grei til gullet der hun kan ha masse av sine småting oppi:)

Hvorfor vi skal vinne?

Vi kunne trengt noe som dekorerte mer på veggen hennes.

Nå for tiden vi leier et rekkehus, å siden vi er på leting etter hus har vi ikke gjort noe spes med gullet sitt rom,det gjelder egentlig hele "huset".

Det er noe når det ikke er vårt eget som gjør at vi ikke legger ned noe arbeid ved det.

Har noen få bilder på veggen,å en engel,men denne oppbevaringsmappen hadde jo vært fin som både dekorering og oppbevaring av småting!

Go helg til deg og dine:)

2009-11-13 @ 20:33:15
Postat av: Jessie - 22 år & mamma till Jacob

Jag vill helt enkelt vinna något fint till min lilla hjärta.Han fyller år den 7 december alltså om 24 dagar så vimplarna skulle sitta perfekt till hans födelsedag=)Det skulle vara det lilla fina extra=) Och sedan skulle jag ha dom på hans rum nya rum=)

2009-11-13 @ 21:33:39
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: Anonym

har en gammal säng från 40-50 talet i garaget som jag håller på att slipa för att sedan måla om. dags för dottern att gå från spjälsäng till "vanlig" säng. det blir en utdragbar säng. vad passar inte bättre då än en liten makeover från bebisrum till barnrum? vimplarna hade passat perfekt i det "nya" blivande rummet.



önskar dig och din familj en superhärlig helg!

2009-11-13 @ 21:55:30
Postat av: Monia

Jag skulle jättegärna vilja vinna tygfacksförvaringen till min syster som ska ha tvillingar nu om någon vecka :) Med två småprinsessor blir det dubbelt så mycket att göra och dubbelt så mycket stress - förvaringen kan verkligen komma till hands! Hon skulle få den i julklapp av mig om jag vann den av dig =)



kram [email protected]

2009-11-13 @ 21:59:58
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: CamillaB

Åh, vilka fina saker! Jag skulle gärna vilja vinna förvaringen till min lilla 3-åriga dotter. Hon ärver mycket från storasyster och får sällan något nytt. Vilken fantastisk för tidig julklapp det skulle bli!!

Många kramar till dej och till Johanna!

2009-11-13 @ 23:19:57
Postat av: Emma S F

Hej! Vill så gärna vinna vimplarna. Har trånat efter vimplar länge. Dessa skulle passa så bra i mina barn Ludde och Ellas sovrum! Trevlig helg.

/Emma

2009-11-13 @ 23:36:55
Postat av: Cornelia

Oj, vilken mysig butik! Skulle gärna vilja vara med och tävla om förvaringsfacken, det skulle blir en perfekt julklapp till min systerdotter på 2år som hon kan ha och stoppa grejor i! Kram

2009-11-14 @ 00:06:27
URL: http://www.cornelias.se
Postat av: Sabina

Ifall jag vinner,så vill jag gärna ha förvaringsfacken. Den skulle bli en väldigt bra julklapp åt min bästa vän som skall få sitt första barn i slutet på december. Ha de så bra! -Sabina-

2009-11-14 @ 04:53:47
Postat av: Ella

Disse VIMPLENE har stått på ØNSKElisten min helt siden jeg så de på et inspirasjonsbilde på bloggen din i April!

Har tvillingjenter på 1 ÅR,

som ville blitt SUPERglade for disse FARGEglade VIMPLENE i sitt kritthvite barnerom.

Jeg kniper igjen øynene, krysser fingrene og

venter i SPENNING !



:-)Takk for en herlig & inspirerende blogg(-:

2009-11-14 @ 10:06:57
Postat av: Elin

Vi har precis flyttat till nytt hus. Storebror i familjen har fått sitt rum nytapetserat, men vi känner att vi inte riktigt har varesig tid eller råd att göra om lillans rum just nu. Därför skulle en liten förvaringsdetalj göra lite skillnad i det annars så tråkiga rummet. Jag skulle alltså vilja ha den underbara väggförvaringen!



Ha en bra helg!

Elin

2009-11-14 @ 11:57:50
Postat av: marty

hej! jag skulle vilja vinna förvaringsgrejen. :)

det föddes en liten flicka i tisdags o hon kan ju behöva lite förvaring. :)

2009-11-14 @ 13:50:44
Postat av: Jenni

Hejsan!



Gud vilka fina grejer. Jag skulle gärna vilja vinna förvaringsfickan som skulle passa perfekt i mina flickors rum. De har så mycket saker överallt och jag städar och städar och detta skulle underlätta så mycket för mig.



Annars är ju vimplarna så klart jättefina också!



Hälsningar Jenni

[email protected]

2009-11-14 @ 14:30:47
Postat av: Malin

Hej!



Bra förvaring står alltid högt på listan, precis som du skrev i ett annat inlägg. Tygfacksförvaringen från Sprall är ju både bra OCH jättefin! Jag gillar verkligen att den känns hemsydd och alla söta tygerna i den.



Allt gott!

//Malin

2009-11-14 @ 18:32:49
Postat av: Åsa

Hej! Jag skulle gärna vinna den fina tygfacksförvaringen! Detta eftersom jag genast såg så många användningsområden för den.. skulle gärna hänga den över lillans skötbord, perfekt till babyolja, krämer, borste osv. Eller kanske i garderoben till smått o gott... eller i hallen, till alla vantar, mössor o sockar som gärna försvinner...

Hoppas på tur!! kramar

2009-11-14 @ 18:57:26
URL: http://asaksson.blogg.se/
Postat av: rebecca

Gud så fint! Jag vill vara med och tävla och vinner just jag skulle jag vilja ha de fina vimplarna och varför just jag skulle vinna är just av den enkla anledningen att vimplarna skulle göra sig otroligt snygga i min grabbs rum. :)



Håller mina tummar. :)

2009-11-14 @ 20:20:53
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: evamar

Oj, båda är jättefina men den fina förvaringen har nog redan en färdig plats i lilla Prinsessans rum!

2009-11-14 @ 21:24:54
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Emma Velentino

Oj så fina priser. Båda skulle vara perfekta i min lilla prinsessas rum som vi håller på att inreda nu. Men vimplarna hade nog piffat upp rummet extra mycket. Tack för en fin blogg!

2009-11-14 @ 22:21:03
Postat av: Dessan

Jag vill vinna för att jag ska få upp humöret lite eftersom min katt gick bort i förrgår :'(

2009-11-14 @ 22:30:01
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag skulle vilja vinna tygfacksförvaringen till min rosaälskande lilla tjej som älskar att pyssla och pilla med allt smått och gott. Hon är väldigt intresserad av allt med många små lådor, fickor eller fack. Hennes drömmöbel är Pippi Långstrumps byrå med alla dyrbara vackra saker i varje låda. Fackförvaringen där hon kan lägga sina finaste prylar skulle bli en storfavorit hos henne. Och när hon har kalas skulle den säkert användas som en "fiskdammsvariant" eftersom hon är så förtjust i funktionen Pippis byrå har.:)

2009-11-14 @ 23:58:57
Postat av: Sofia

Hej:-)

Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag vilja ha tygfacksförvaringen, den ser ju helt ljuvlig ut. Den skulle vara perfekt i min äldsta dotters rum, Hon älskar småsaker och de blir ju lätt att dem hamnar lite här och där så den vore perfekt att förara dem i :-))



Tack för en superbra blogg & ha en bra dag!!

Kram Sofia

2009-11-15 @ 09:35:30
Postat av: Ausra

Min pojke skulle älska de FINA vimplarna. De skulle lysa upp hans rum.

2009-11-15 @ 10:54:17
URL: http://ullsmycken.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hei! Vil gjerne være med i konkurransen! Vi bygger hus og regner med å flytte inn der i mars engang, og da får den lille prinsessen min nytt og ganske stort rom. Jeg er sikker på at vimplene hadde blitt flotte i hennes nye rom og også som pynteinnslag til hennes 3-årsdag til sommeren ;)

Fortsatt god søndag!

2009-11-15 @ 12:23:47
URL: http://ellenvinorum.blogspot.com
Postat av: Maria

Vår lilla tjej ska äntligen få eget rum. Eller rum och rum... Det blir vårt gamla sovrum som även kommer fungera som passage ut till vårt nya utbyggda sovrum. Vi behöver verkigen saker till henne som gör att det känns som ett alldeles eget rum, som gör det mysigt! Vimpeln är verkligen en sak som skulle hjälpa oss en bit på väg.

Tack för all inspiration du ger mig! Kram

2009-11-15 @ 13:04:48
Postat av: Marika

Hej! Vilken kul tävling. I vårt hus som är klart efter nyår ska vår lilla prinsessa Nathalie få sitt första rum. De rummet vill jag inreda med massor av roliga saker. T.ex vimplar. Hade varit en bra present till henne!

Tack för en bra blogg!

2009-11-15 @ 13:20:41
URL: http://attblimamma.blogg.se/
Postat av: Jessica.S

Hejsan!!



Vilken rolig tävling med så fina vinster. Skulle jag ha tur och vinna så skulle jag velat ha den fina tygfacksförvaringen. Den hade passat perfekt i våra två prinsessors rum då deras rum går i rosa =o) Sen hade de fått plats med alla sina miljoner småsaker till barbiedockor och dyl.



Många kramar och tack för en uppiggande blogg.

//Jessica

2009-11-15 @ 14:08:06
URL: http://enheltovanligtvanligdag.blogg.se/
Postat av: Linda

Tygförvaringen skulle passa perfekt i min dotters rum, hon är 8 år, hon har en tom vägg bredvid skrivbordet o där har jag länge letet efter nåt dylikt. Hoppas på tur! Kramis ;)

2009-11-15 @ 15:27:39
Postat av: Åshild

Tygfacksförvaringen hadde passet perfekt til min lille niese på 10 mnd som holder på å få seg ett nytt rom!!:) Håper på en perfekt julegave i år;)

2009-11-15 @ 15:51:37
Postat av: Amanda

Underbar tävling! Jag vill absolut vara med.

Jag vill vinna dessa till en kompis som precis fått en litet nytillskott.

Jag tycker min kompis förtjänar att vinna eftersom hon själv i samma veva som hon fick barn blev diagnostiserad med cancer.



Jag har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavling-forvaring-vimplar.html



Hoppas på tur! ♥

2009-11-15 @ 18:20:24
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Jenny och Emilia

Vi vill gärna vara med och tävla, hoppas på lycka denna gång!!



Vinner vi så önskar vi oss helst av allt vimplarna då mamma är helt tokig i liknande inredningsdetaljer! Med begränsad plånbok ( då mamma studerar) så är drömmarna stora men medlen små! Så vi hoppas vimplarna når oss som en liten tidig julklapp så mamma kan dekorera mitt nya egna rum med dem!



Många kramar från Emilia 9½ månad.

2009-11-15 @ 18:26:26
URL: http://lillasysteroliten.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Åh, jag skulle så rysligt gärna vilja vinna vimplarna till min 1½-åriga Molly! Jag har tänkt (och tänkt och tänkt.. Och inte så mycket mer.) sy egna men jag är så fruktansvärt dålig på att sy. Så om jag(vi) vann skulle det där dåliga samvetet kanske försvinna!? :-) Kram!

2009-11-15 @ 19:47:19
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Christine

Så gøy!



Jeg og min Ida ønsker oss en "tygfacksförvaring". Denne var så utrolig flott og dekorativt.

Hun har akkurat fått seg nytt rom og trenger noe å pynte opp rommet med.



ellers, takker jeg deg for mange gode dager med super inspirasjon.



keeep on!



klem

2009-11-15 @ 20:50:20
Postat av: Anna-Lena

Hej!

Jag tävlar gärna hos dig.

Jag hoppas jag har en chans att vinna tygfacksförvaringen.

Den var bedårande söt.

Den skulle vara perfekt till att samla alla småprylar i barnens rum.

Man blir glad bara av att se den.

Mvh/Anna-Lena

2009-11-15 @ 23:17:31
Postat av: Jessica

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag gärna vilja vinna "tygfacksförvaringen". Jag skulle vilja vinna den för att den var så söt och skulle passa så fint i min kusins rum. Hon älskar verkligen att samla på små prylar och skulle bli så glad över denna tygfacksförvaringen! Så praktiskt och fin! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-barn-interior-fran-sprall.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

2009-11-16 @ 01:16:57
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: Ros-Marie

Vill gärna vinna tygfacksförvarigen till min stora dotter som är en underbar storasyster åt sin syster Bella.

Kram Ros-Marie

2009-11-16 @ 19:07:36
Postat av: Saga & hennes mamma

Saga är korrigerat 1 år men har fortfarande inte fått sitt eget rum pga. renovering och mycket materiellt. Den rosa tygfickan skule passa perfekt på toaletten bredvid hennes rum som blir "hennes avdelning". Tygfickan skulle fyllas med hårspännen och allt en liten prinsessa kan tänkas använda. Efter att hon idag tagit vaccin mot svininfluensan hoppas jag extra mycket på vinst för att hon var så duktig.

2009-11-16 @ 21:52:06
URL: http://sagadelin.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Åh, så fint. Håller med dig, dom har så mycket fint där och jag brukar också kika förbi där när jag är i huvudstaden (vilket iofs inte är allt för ofta). Jag vill vinna för att jag nyligen fick mig en liten tjej och vi håller precis på med hennes rum och vimplarna skulle passa så bra! Hon vägde över fem kilo när hon föddes så vi har haft lite kämpigt och därför kan vi väl få lite uppmuntran =) Men hon är världens charmtroll denna goa unge. Vi hoppas på tur...

2009-11-17 @ 13:16:03
Postat av: Jennie

Hej!

Ohh så fina saker.. Om jag vinner skulle jag vilja att det blev det söta tygfacket,perfekt till små prinsessor ju.

Det skulle göra sig alldeles utmärkt i min lilla dotter Signes rum=)



Ha det fint!

2009-11-17 @ 18:59:53
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej Anna Stina



Om jag skulle ha turen på min sida. Så skulle jag önska den sagolika tygförvaringen till min lilla prinsessa Isabella där hemma.

Vi tjejer har ju en hel del små saker som behöver sin plats och då skulle den här vara perfekt.



Jag är just nu inne i en sorteringsperiod: Mitt motto är "rätt sak på rätt plats". Försöker även lära min dotter detta och det blir ju så mycket roligare med något fint att lägga all söta ting i!



Hoppas hoppas!!! hållertummarnahårt

2009-11-18 @ 13:42:42
Postat av: Caroline



Åhh jag önskar mig de bedårande vimplarna. De kommer passa utmärkt i vår sommarstuga vid min dotters lilla "hörna" som idag är alldeles för tråkig för en litet busfrö...Hoppas hoppas på en vinst! Tack för en superbra blogg.

2009-11-18 @ 16:58:24
Postat av: KarolinaM

Vilken underbar "cupcake" förvaring! Skulle vara som klippt till lillMärta här hemma, man kan inte få för mycket av förvaringslösningar, speciellt till hennes rum som är rätt litet. Hoppas nu på tur!



KramK

2009-11-18 @ 21:53:21
Postat av: KarolinaM

Vilken underbar "cupcake" förvaring! Skulle vara som klippt till lillMärta här hemma, man kan inte få för mycket av förvaringslösningar, speciellt till hennes rum som är rätt litet. Hoppas nu på tur!



KramK

2009-11-18 @ 21:55:27
Postat av: Hanna

Jag bara älskar vimplarna skulle vara jätte fint i vår lilla tjejs rum, då vi bestämt att fixa hennes rum nu till jul och innan lillasyster/lillebror kommer till världen.



Kram Hanna

2009-11-19 @ 13:07:22
URL: http://esmamma.blogg.se/
Postat av: Susanne

Har en julklapp till lilla Linnea att köpa, vill inte köpa kläder, för alla andra gör ju det. Men både vimplarna eller tygfacksförvaringen skulle ju passa alldeles utmärkt! Vinner jag så slipper jag åtminstone tänka på den julklappen, har många många andra kvar!

2009-12-09 @ 14:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91