Tävling: Vinn fantastiska hårspännen från Prinsessefin!


Mina kära bloggläsare!

Så här i juletider är det ekstra kul att få köra igång en tävling och den här gången kan du vinna bedårande FINA hårspännen från Prinsessefin som är designade av norska Kjersti Hovset. I kollektionen finns spännen, diadem / hårbølger etc till både liten & stor.

Bedårande fint hårspänne till en liten prinsessa...


Mor & dotter kan matcha med liknande spenner.


Ett sånt här spänne använder jag flitigt på Johanna. Super FINT !

VINN HÅRPYNT TILL ETT VÄRDE AV 800KR!

Du kan vinna hårpynt (spenner/diadem etc.) till ett värde av 800nok (de kostar ca 69 - 129kr / st) och du väljer själv vilken färg du önskar flest av (spännena finns bl.a i rosa, vitt, blått, beige, brunt). För att vara med och tävla om dessa underbart FINA spenner så skriver du en kommentar till mig och berättar varför just du borde vinna. Tävlingen pågår t.o.m. söndag 27:e december.

Kram & stort Lycka Till!

P.S du finner Prinsessefin hos bl.a Martine, Daisy m.fl. i Norge.


Kommentarer
Postat av: Marlen Hagberg

Hej!

Gillar din blogg jättemycket!

Min dotter har långt trassligt hår jämt så kanske jag får ta ngr tag med borsten om jag har några fina spännen att muta henne med=) och min son kanske får låna ett ibland också;)

Mvh Marlen

2009-12-23 @ 10:52:19
Postat av: Tina

Åh vilka fina hårdekorationer! Jag skulle vilja vinna dessa fina hårsmycken så att jag och min systerdotter kan matcha varandra. Hennes mamma är inget bra på att sätta upp håret på henne men jag älskar att hålla på med hennes hår. En riktigt god jul på er i Thailand. kram kram

2009-12-23 @ 10:52:48
Postat av: Philippa

Därför att efter tre pojkar är det SÅ roligt att göra min lilla flicka fin i håret. Fast det vill hon inte alltid så jag brukar sätta ett spänne i mitt hår också och då går det bra! Dessa skulle göra susen!

2009-12-23 @ 11:08:47
Postat av: jossan

gud vilka fina bilder!!

Postat av: Malin

Åhh, skulle vilja vinna för att den 27 när tävlingen avslutas så är det min dotters 1 årsdag. Det skulle verkligen passa med hårspännen för luggen börjar bli lite lång och jag vill inte klippa henne än. Tycker du skriver en trevlig blogg och vi ösnkar dig och din familj en God Jul. Malin och Julia snart 1 år.

2009-12-23 @ 11:24:12
Postat av: Elin

God Jul och Gott Nytt år!

Må i värmen.

2009-12-23 @ 12:07:46
URL: http://elinrydberg.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag vill ha den rosa rosetten så nätt.

Så kanske min singeltelefon börjar gå så hett.

2009-12-23 @ 12:17:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Barbro Larsen

Hei og hopp!



Takk for en fantastisk blogg!!! Jeg er inne flere ganger om dagen, alltid like koselig å lese den :)

Så koselig å se at dere koser dere i Thailand, drømmer om å dra dit selv på ferie etterhvert med samboeren.....

Også må jeg si at oppdatering på både klær og interiør er også midt i blinken for min smak!! Gleder meg masse til vårkolleksjonene kommer, spesielt Odd Molly og Chill Norway :)



Skulle såååååå veldig gjerne vunnet disse hårspennene/sløyfene!!

Mitt hår kaller jeg bare for englehår, og ikke får jeg til å sette det opp i forskjellioge stiler heller. MEN, er så mye fint en kan gjøre med en spenne/sløyfe,så DET klarer jeg!! OG jeg bare eeeeelsker rosa :)

Håper jeg har hellet med meg, og kan pynte meg med disse herlige spennene/sløyfene etterhvert!!



Igjen tusen takk for en utrolig fin og inspirerende blogg - alle mine venner har også kommet seg inn her etter gode anbefalinger fra meg ;-)



Ha en fantastisk jul og nyttår med familien,og fortsett i samme stil med bloggen!!



Klem Barbro

2009-12-23 @ 12:47:54
Postat av: Jessica E

Hej Anna-Stina,



Åh vad jag hoppas på vinst! Jag har en liten prinsessa som jag skulle vilja vinna dessa vackra hårspännen till! Jag älskar allt som är prinsessaktigt och dessa spännen var verkligen underbara!



God Jul!



Kram Jessica E

2009-12-23 @ 13:04:36
Postat av: Magdalena

Såå fina hårspännen/rosetter!!!

JAg skulle gärna vinna detta och göra det till en mor OCH dotter grej!! Tänk att få ta på matchande rosetter på mig och dottern på min brors bröllop i februari...

Alla spännen/rosetter du visar här var så underbart söta och får tom mig att vilja ta på en rosett, och det var väldigt länge sen jag hade det!!

Jag vet ju att rosa är en färg som går hem hos min mycket bestämda dotter.

öNSKAR DIG EN UNDERBAR JUL OCH NYÅR!

2009-12-23 @ 13:05:58
Postat av: Evelina

YOU ARE BEAUTIFUL! <3 Gooood Juuuul! =)



http://hihater.blogg.se/2009/december/you-are-beautiful.html

2009-12-23 @ 13:12:42
URL: http://hihater.blogg.se/
Postat av: Tess

Vilka underbara hårspännen! Jag har två små prinsessor, en långhårig och en krulltott. de är riktiga "tjejtjejer" som älskar allt som är rosa och puttinuttigt så de skulle bli överlyckliga över dessa, då de båda fyller år strax efter jul skulle det vara roligt att vinna så jag skulle kunna ge dem i födelsedagspresent.

2009-12-23 @ 13:23:16
Postat av: Mingar

Åh, vad jag längtar tills min 2-åriga lilla prinsessa har tillräckligt mycket hår så att spännen stannar kvar. Vinner jag denna trevliga tävling är jag väl förberedd!! Nu håller jag tummarna...



Ha en riktigt God Jul!

2009-12-23 @ 13:56:21
Postat av: Chuliaha :>

Hejsan, vilken söt blogg du har! :>

2009-12-23 @ 14:14:33
URL: http://ensvartrosflikka.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte & Juni

Vi skulle gärna vilja vinna dessa fina spännen. För både en mamma och en dotter som ÄLSKAR rosa (precis som ni) så skulle dessa passa perfekt. Alldeles, alldeles underbara!



Stor kram till er på andra sidan jorden

2009-12-23 @ 14:37:23
Postat av: susan

Disse spennene var nydelige og jeg vil gjerne være med på denne konkurransen, både jeg og jenta mi har langt hår.

Ønsker deg en riktig god jul og et godt nytt år!

2009-12-23 @ 14:54:28
URL: http://susans-side.blogspot.com/
Postat av: Lina

Gud vad söta dekorationer=)

2009-12-23 @ 14:56:05
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Jag vill mest bara önska er en God Jul i värmen!



Kram!

2009-12-23 @ 15:01:44
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Anna P

Hej Anna-Stina!



Först vill jag säga God Jul till er. Din blogg är som en solstråle i detta mörker.



Tävlingen passsar oss precis då jag har 2 små prinsessor hemma. Den stora tjejen ääälskar accesoarer av alla slag. Hon har flera fina från Central Festival faktiskt (finns en underbar affär på vån.2 tror jag som säljer spännen m.m)

Lillasyster vill vara lika prinsessig hon med. Hon har fått något spänne från H&M. Visst dom är fina men mäter sig inte i samma klass som storasysters som självklart inte vill dela med sig av sitt pynt. Därför vill vi vinna, då kan vi vara fina alla 3, mamma med ;) Då får ju lillasyster några lyxiga spännen att skryta med.



Mvh anna med prinsessorna

2009-12-23 @ 15:39:34
Postat av: Caroline

Hej Anna-Stina!

Hoppas att ni har det varmt och skönt! Här i Malmö håller snön på att smälta bort så en vit jul blir det inte i år heller! =(

Dessa fina hårspännen skulle jag önska åt mig själv! Jag är 20år men fortfarande lika prinsessig av mig, och dessa fina spännen skulle passa mig perfekt! Jag har inte heller hittat om de säljs i Sverige? Annars skulle jag shoppat dem direkt!



God Jul!



2009-12-23 @ 15:45:21
Postat av: sara

hej i solen!jag önskar jag vinner håraccessoarer så jag kan pimpa mitt korta hår jag tyvärr inte orkar göra så mycket år nu då jag 2 dagar före julafton ramlade,bröt fotleden,blev akut opererad samt gipsad i 8 v å får inte stödja på foten...så nu är jag glad att jag får på kläderna på morgonen så detta skulle verkligen vara en må bra present till mig å min prinsessa som är så duktig å hjälper mig när jag inte kan göra så mycket!god jul från sara i sundsvall

2009-12-23 @ 15:47:03
URL: http://saraskoglund.webblogg.se/
Postat av: Therese

Hei Anna-Stina! kjempe kos å følge med på bloggen din;) Jeg vil veldig veldig gjerne vinne de fine spennene til min lille prinsesse!! Har en mini prinsesse på 4 mnd og.. som snaart kan begynne å bruke noe annet en hårbånd;) Nyt varmen og ferien, ønsker dere en god jul!

2009-12-23 @ 15:53:49
Postat av: bea

fina rosetter:)

jätte gulliga

http://beaochsimba.blogg.se/

2009-12-23 @ 16:14:46
URL: http://beaochsimba.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Vilka underbara hårspännen!

Jag vill vinna för att jag bara älskar prickar!

När jag slog upp din blogg och såg ett prickigt rosa hårspänne så bara knöt det sig i magen..

Det vill jag ha till min sessa!!!!



Allt som är prickigt älskar jag.. Om det e rosa e det ännu bättre!



Tack för en superblogg!

Kram Bonnie

2009-12-23 @ 16:24:51
URL: http://bonniesvitarum.blogspot.com/
Postat av: KarolinaM

Åhhhh fina! Jag har ju också den stora turen att ha en liten prinsessa här hemma på tre år. Jag använder ofta spännen på henne och har tom försökt få ihop stora "rosettkreationer" med vanligt sidenband utan så bra resultat... Så vad vore mer perfekt än dessa söta spännen??



Hoppas nu på att turen ska infinna sig!



KramK

2009-12-23 @ 16:28:22
Postat av: pernilla i

Hej

Jag är just hemkommen från USA där jag köpte ett urfint hårspänne liknande de som lottas ut.Tyvärr tappade prinsessan Sofia detta på flyget hem... Efter mycket gråt och tandagnislan är jag nu på jakt efter liknande! Deltar därför gärna i din fina tävling! God JUL! Kram Pernilla

2009-12-23 @ 17:29:50
Postat av: CIcci

Åh, det vore en perfekt present till min tjejiga dotter. Väskor, halsband och "hårprydnader" står väldigt högt i kurs hos oss!

2009-12-23 @ 18:24:24
Postat av: Mamman i huset

Jag har 2 små prinsessor här hemma. En med låååångt hår, och en nästan utan. När jag har flätat den stora sessan med långt hår kommer den lilla och säger "Fläta mej nu"! Hur det går? Inte så bra, men tack å lov fastnar hårspännen... Vore ljuvligt att förgylla hennes lilla huvud med dessa fina spännen.



Kram God Jul och tack för att du delar med dig av din vardag.

2009-12-23 @ 18:25:34
URL: http://mammanihuset.blogspot.com
Postat av: Deno

God juuuul på dig:)



Ny dansvideo: http://www.youtube.com/watch?v=S1FUMVP-9QM

http://www.youtube.com/watch?v=S1FUMVP-9QM

2009-12-23 @ 18:49:10
URL: http://cwalk.blogg.se/
Postat av: vendela

hur många besökare brukar du ha per dag?:)

snälla svara,är jätte nyfiken!

2009-12-23 @ 19:04:47
URL: http://housebunny.blogg.se/
Postat av: Linda

Wow vad fina! Min rockprincessa och jag skulle ju vara hur fina som helst i matchande hårband ;.)

Jag vill väldigt gärna vinna hårspännen. Beige skulle vi nog vilja ha flest av blandat med rosa ;.)

GOD JUL till er alla!

2009-12-23 @ 21:32:07
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Lina

Min lilla snutta här just börjat få ihop till en liten hårtofs i nacken. Just därför skulle det vara väldigt härligt att få sätta små söta spännen i den blygsamma, blonda kalufsen. I februari fyller hon två år, så du kan tro att jag längtat!

2009-12-23 @ 21:58:54
Postat av: evamar

Min söta systerdotter har det långa hårsvall som jag alltid har önskat mig men som jag nu har gett upp om att få. Hon har precis passerat den mest prinsessrosa perioden av sitt liv så därför önskar vi helst svart och vitt!

2009-12-23 @ 22:55:20
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: love and be proud

Här hemma finns det en liten 7 årig prinsessa som älskar hårspännen, kanske inte så konstigt med en mamma som pratar hårspänne och pärlor hela dagar!!! :)Hon skulle älska dessa hårspännen!!!!



Välkommen till mig du också!!! :)

2009-12-23 @ 23:01:05
URL: http://lovebeproud.blogspot.com/
Postat av: Anki

vilket fint hårpynt!!!

jag skulle ge bort dem till en liten prinsessa (o hennes mor)i rosa- vitt- beige

2009-12-23 @ 23:10:13
Postat av: nathalie

Jag skulle vilja vinna lite rosa sådana! För att jag har en lillasyster som bara älskar diadem och spännen! Dessutom så älskar jag rosetter ^^ Så det skulle vara 2 i ett! :D

2009-12-23 @ 23:18:32
URL: http://xnathalie.blogg.se/
Postat av: tone

Hei:)

Jeg har dessverre ikke like god tid til å ordne håret om mornigene pga. ungene;) derfor ser jeg for meg at de lekre spennene og diademene er en løsning på problemet når jeg vil se ok ut;) Kan brukes til hverdags og til fest;) Nice!!!



Go jul til dere ;-)

2009-12-23 @ 23:33:37
Postat av: mia

Vinna spännen, ja tack gärna!

Med dessa i håret blir min trasselhåriga tös till kvällens stjärna!

2009-12-23 @ 23:35:19
Postat av: Anne

Jag är en s.k. styvmamma och jag får alltid höra att 'det måste vara jobbigt'. Min kommentar är alltid att jag inte alls har det jobbigt - det är ju såklart en förmån att få ta del av dessa söta flickors liv. Små rosetter till håret skulle såklart förgylla vår vardag... Tack för en fin blogg.

2009-12-23 @ 23:36:47
URL: http://www,mysfabriken.se
Postat av: Maria

Hej! Hoppas ni får en mysig jul i thailand! Här i piteå vräker snön ner och har så gjort i flera dagar, så man får försöka glädjas åt julstämningen som den bidrar till. Vill gärna vinna detta till min lilla 2-åring som har rött, lockigt & virvligt hår som kräver minst en hårklämma varje dag :)

2009-12-23 @ 23:41:44
Postat av: Selma

Hejsan!



Jag vill jätte gärna vara med i din söta tävling!



Jag älskar att kunna piffa upp mitt hår med en söt rosett eller hår accesoar!.

Det finns inga dåliga hårdaggar om man har massa söta håraccesoarer.



Jag skulle bli jätte glad om jag vann! :)



Kraam!

2009-12-23 @ 23:52:27
Postat av: susan

Bare lurte på om det de spennene finnes i nettbutikker også?

2009-12-23 @ 23:55:42
URL: http://susans-side.blogspot.com/
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh vilka vackra hårspännen, visste inte ens att det fanns så fina till barn. Skulle självklart vilja vinna i rosa (vad annars) till min lilla prinsessa. Hon skulle bli bedårande. Kram Lotta

2009-12-24 @ 09:51:05
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Dessan

Jag tror rosa spännen skulle passa utmärkt till mitt svarta hår, kika in hos mig på mina bilder och se hur fin jag skulle bli ;) Jag är med i tävlingen och ser mig värd detta. Kramar i massor

2009-12-24 @ 12:30:26
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: BunnySayuri

Så utsökt finaaa!! :D min lilla syster skulle säkert blivit så galen om hon fick se dessa fina spännen :)) Alla hennes hellokitty spännen är spårlöst försvunna och endel förstörda, så du skulle förgylla hennes jul med ett par fina spännen :)

2009-12-24 @ 14:00:34
URL: http://asiansisters.blogg.se/
Postat av: Jessica.S

God Jul!!

Vad härligt ni verkar ha det där i Thailand. Vi bodde vid Kata noi när vi var i Thailand i våras, härligt, så vi är inte lite avis på er som har det varmt och skönt när vi sitter hemma med -23 grader, brr...



Vill gärna vara med och tävla om de fina hårspännena till mina tjejer här hemma. De är så förtjusta i allt som är sådär sockersött och gulligt som de där spännena är.



Många kramar!!

2009-12-24 @ 23:36:00
URL: http://enheltovanligtvanligdag.blogg.se/
Postat av: Amelia

Är gärna med och tävlar. Jättefina hårspännen skulle vara kul och vinna så jag kan ge bort dom till min underbara systerdotter hon älskar allt som har med hår och hårspännen att göra . Håller tummarna

2009-12-25 @ 00:52:47
Postat av: Lena

Hei Anna Stina.

Håper dere nyter de siste dagene deres der nede i varmen :)

Vårt bryllup skal stå 26 juni 2010 og vi skal ha 4stk brudepiker i hvite kjoler og da skulle jeg blitt veldig glad om de også kunne ha matchende hvite hårspenner i håret. De hadde passet perfekt:)

Krysser fingrene :)

Kram Lena

2009-12-25 @ 12:22:10
Postat av: Emelie

jag är med !:)

Jag vill vinna för att hår accesoarerna skulle passa perfekt till nyår i mitt hår ! Det skulle vara jättrfint att få ha dom på sig tillsammans med min klänning som jag sytt !

Dessutom är accesoarerna fina att bara ha till vardags också om man vill känna sig lite extra prinsess fin ;)

God jul !

2009-12-25 @ 12:54:45
URL: http://egoistiskbrunett.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Jag skulle vilja vinna spännen till mig och min lilla prinsessa. I sommar gifter jag mig med min sambo och bröllopet går i rosa, vitt och silver. Både jag och min lilla brudnäbb gillar söta rosa saker och matchande rosetter i vår favoritfärg vore både gulligt och mysigt att bära på den speciella dagen.

2009-12-25 @ 13:07:58
Postat av: Annica00

Oj vad jag vill vinna dessa, till min lilla egna prinsessa. Snart firar vi din ettårsdag, och oj vad du (och jag) skulle bli glad..om du fina rosetter fick ett helt berg, i mammas favoritfärg! :) Rosa så klart..

2009-12-25 @ 15:04:50
Postat av: MansonDust

Hej ! Varför jag ska vinna ? Ärligt talat så vinner jag aldrig något fast jag är med i många tävlingar. Det hade varit så roligt att vinna denna gång då jag har två döttrar som behöver hårspännen & ja, även jag själv behöver det. Vore kul att få lite fint i håret, just nu hänger det mest & ser trist ut.



Länkat: http://mansondusts.blogg.se/tavlar/2009/december/harspannen-till-ett-varde-av-800-norska-kr.html

2009-12-25 @ 16:31:08
URL: http://mansondusts.blogg.se/tavlar
Postat av: Lina

åhh vad söta spännen, äntligen får jag göra min lilla tjej fin i håret (utan protester) så det här vore en rolig vinst. det måste ju bli rosa såklart till min rosa lilla tjej! kram

2009-12-25 @ 20:13:35
Postat av: Anna

Detta skulle vara en rolig present till min dotter Evina som blir storasyster vilken dag som helst. Tänk vad fint ett hårsmycke skulle göra sig på BB-bilden. Dottern älskar smycken och hårprylar och skulle utan tvekan tycka presenter från Prinsessefin vore väldigt "dint" (fint).

2009-12-25 @ 20:49:02
URL: http://annaharr.se
Postat av: Jessica

Efter 4 års väntan har min dotters hår äntligen växt ut så pass mycket att det med nöd och näppe går att göra en toffs, men då krävs det en hel del hårspännen som stöd ;o) Därför vill jag vara med och tävla om dessa underbara hårsmycken.

Ha en fortsatt härlig semester, njut de sista dagarna i värmen.

GoD JuL!

Kram Jessica

2009-12-25 @ 21:31:05
Postat av: Wenche

Så fine:))



Disse skulle Stina (7) blitt kjempeglad for:) Vi vil gjerne vinne, alle fargene er jo fine, men rosa er jo favoritt fargen, og beige er heller ikke så dumt...og her vi bor i Trøndelag får vi selvfølgelig ikke kjøpt disse fine spennene. Selv om H&M har mye fint, hadde det vært morsomt å ha noe annet, som ikke alle andre har;)

HÅPER!!!



Klem, Wenche:)

2009-12-25 @ 21:34:59
Postat av: Maria

Har nettopp begynt å lese bloggen din, etter tips fra mamma, den er kjempefin!

Jeg vil gjerne vinne, trenger nye spenner for å føle meg fin på håret! Jeg er gravid, og med spenner kan kanskje jeg og babyen matche når den begynner å få hår...;)Rosa og beige er sikkerstikk!

Ha en fortsatt fin jul i varmen, og kos dere de siste dagene der nede!

Hilsen Maria.

2009-12-25 @ 21:46:30
Postat av: Lena

Jättefina spännen som både jag och min prinsessa skulle älska. Jag skulle välja några rosa och några bruna spännen.



Jag länkar i min blogg.



Kram,

Lena

2009-12-25 @ 22:22:59
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com
Postat av: Kristine Lingren

Hejsa ... Hvor er det nogle fine spænder ... kunne også rigtig godt tænke at pynte min længede ventede datter med dem ... Efter at havde ventet 3 år fik vi en helt vidunderlig lille datter adopteret fra Kina ... Hun har fortjent at få sådan fint pynt i sit lange fine hår & hvor vidunderligt endeligt at få lov til at pynte en lille prinsesse..



Mange hilsner fra Danmark ( en flittig læser af din blog og til meget stor inspiration.. Tak for det.

2009-12-25 @ 22:33:02
URL: http://www.den-7-himmel.dk
Postat av: Linda

Sååå fina hår accesoarer! Om jag skulle få äran att vinna skulle min syster dotter Vendela få dem av mig. Hon är fyra år och har varit en pojkflicka ända tills för två månader sen då hon helst plötsligt vill vara flicka med allt vad det innebär. Nu är det klänning, naglack Å håruppsättningar som gäller. Men jag skulle nog behålla något till mig själv oxå ♥ Kram från Linda

2009-12-25 @ 22:37:05
Postat av: Lina

Min dotter föddes med ett ovanligt stort och svårtämjt hårsvall. En riktig liten trollunge! Jag har alltid haft ett pyssel med hennes hår. Nu i bästa prinsessåldern får jag äntligen gå lös med hårspännen och diadem, även och hon protesterar när jag vill borsta håret - ska det verkligen vara nödvändigt?? :). Med fina nya hårspännen blir nog hela proceduren lättare och roligare för båda!

2009-12-26 @ 00:49:08
Postat av: Maria..H.S

GOD JUL TIL DEG OG DINE:)

For en fin konkurranse.

Nå har jeg desverre ikke fått følgt med din blogg på noen dager,har ikke hatt internett der jeg var å feiret jul, så nå gledet jeg meg til å se hva du har skreve,å bli mer inspirert..

Hører det nye Kamille bladet har en reportasje om et par i Nord som har et kjempe fint hus..

Husker du det? Hun er like gammel som meg å er datter til mine foreldres bekjente faktisk.

Hun kommer opprinnelig fra Vestlandet.

Har ikke fått sett reportasjen enda,men skal kjøpe bladet å se dette flotte huset;)



Konkurransen:

Likte så godt disse spennene.

Hvorfor jeg bør vinne? Fordi det er jul å følger med som regel hver dag på din blogg,blir inspirert å bruker den i min hverdag:)

Har en snuppe på 19mnd som begynner å få lengre hår å kan ha noe i det fine håret sitt:)

Hvis jeg vinner så har jeg lyst du skal velge den du liker best:)

Ha en fortsatt fin jul å nyt dagene i varmen...

Her på vestlandet er det faktisk snø:)

Klem

2009-12-26 @ 09:16:09
Postat av: Tonje

Hei!

Jeg vil gjerne være med på denne så kjekt!



Fordi jeg elsker å matche min Emilie og det kan vi med disse søte klemmene!



Kos dere videre i varmen!



God klem tonje

2009-12-26 @ 13:41:25
URL: http://www.foreverlovecom.com
Postat av: Kristin

Jätte söta hårspännen som jag jätte gärna skulle vilja vinna. Har en 2-årig dotter som varje morgon bestämt talar om hon ska ha spänne eller fläta i håret så dessa spännen skulle användas flitigt. Dom rosa gillar jag mest!!



Mvh KRistin

2009-12-26 @ 17:59:24
Postat av: erika nordin

Jag vill vinna.. Har nästan inge fina hårspännen alls. Därför vore det kul att kunna piffa till frisyren ibland.

2009-12-26 @ 21:28:17
URL: http://erturesmycken.blogg.se/
Postat av: Annelie

åh dem här vill jag verkligen vinnai färgen ROSA.Är så glad att min 4 åriga dotter äääääntligen har börjatfå lite långt hår så attman kan sättaupp det ochgörafina frisyrer för när hon va bebis så skavde hon av allt sitt hår och det e först nu hon kan sätta upp det :)

2009-12-26 @ 21:32:33
URL: http://almondine.blogg.se/?tmp=13100141
Postat av: Anonym

Ååå vilken rolig tävling!!!

Jag vill gärna vara med.

Hårspännen är något som använts flitigt här och många lyckas försvinna på dagis när min lilla gumma leker. Frisör är en väldig rolig lek just nu...

Det är så kul att göra söta frisyrer med fina spännen.

Hoppas Julen har varit toppen och jag vill önska er en god fortsättning!

MvH Ellinor

2009-12-27 @ 03:12:50
Postat av: Anonym

God fortsättning på er! Rolig tävling som jag gärna skulle vilja vinna! Varför? ja, inte vet jag, alla som tävlar är säkerligen lika värdiga vinnare men om jag skall motivera just mig så helt enkelt : Jag har 3 små prinsessor med långt hår. Dom älskar att sätta upp håret i olika frisyrer och är så duktiga! Aldrig problem med kammen och borsten så därför vill jag ge dom några av dessa jättefina hårprydnader! MVH//Johanna

2009-12-27 @ 08:18:06
Postat av: Kjersti Hovset

Heisann!



Så supert med "Prinsessefin" på bloggen din ,Anna Stina!

Tusen tusen takk!!Håper du koser deg i Thailand!



Til dere som er vil vite mer om Prinsessefin, gå inn på Facebook. Prinsessefin kan kjøpes i Oslo: Martine barneklær, Ti-Mo Conseptstore, Daisy Vinderen og Daisy Holmen. I Drammen hor Guys og Dolls. I Stavanger hos Engler. Bergen: Berthas Oldebarn og Min Engel. Trondheim: Barna i bakgården, Carma og Sans Stylistene. Namsos hos Mania for Dame. Frost på Røros.Ta gjerne kontakt med med på mail. [email protected]



Hilsen Kjersti

-Prinsessefin-

2009-12-27 @ 21:34:51
Postat av: Lene og lille Mille

Hei.

Takk for en inspirerende og glad blogg!

Jeg er innom bloggen din flere ganger om dagen, og du gir så mye inspirasjon og tips i hverdagen som jeg stadig har glede av.

Hårspennene i konkurransen er bare nydelige...min datter var så heldig å få en slik av sin mormor, som både hun(og jeg) har brukt mye.Men dessverre har hun mistet den et sted. Det hadde vært så koselig å overraske henne med nye spenner. Hun er bare 2 1/2 år, men ELSKER og pynte seg...



Klem Lene

2009-12-27 @ 23:34:08
Postat av: Sofia

Hej hej:-)

Åh vad fina, vill jättegärna vara med och tävla: )

Jag har två riktiga små prinsesstjejer, och min minsta flicka är en riktigt liten trollunge i håret iallafall:) det värsta hon vet är att borsta håret o det blir så lätt tovigt.. hon har fått precis samma hår som mig tjockt och lockigt..men hon älskar fina hårspännen och då går det iallafall någorlunda o få borta henne så dessa skulle nog passa perfekt. helt ljuvliga!!

jag hoppas hoppas på tur denna gång.. :-)OM jag skulle ha turen och vinna så skulle jag välja rosa fär, det är bådas favoritfärg..:)



Ha en underbar dag!!KRAAM Sofia

2010-01-07 @ 09:01:04
Postat av: Sagas mamma

Lilla Saga vill absolut ha dessa fina spännen till sitt fina hår. Jag tror bestämt hon delar med sig till sin bror med!! :-)Det skulle glatt oss alla.

2010-01-07 @ 11:31:57
Postat av: Jessica N

Åh jag och mina två döttrar vill verkligen vinna detta, vi älskar att pyssla med håret och att vara extra fina, tack för en bra blogg//Jessica

2010-01-07 @ 13:31:16
Postat av: Marie

Hei!



Jeg hadde blitt veldig glad hvis jeg hadde vunnet hårpynt til meg og min datter. Datteren min er 1,5 år og håret hennes har vokst mye i det siste. Hadde vært veldig kjekt å hatt en fin hårklemme til henne. Jeg har mistet veldig mye hår selv etter fødslene og det hadde vært kjekt å hatt noe å pynte "hårtustene" med. Takk for en fantastisk blogg med mange gode tips og ideer. Klem

2010-01-07 @ 14:33:32
Postat av: Eva och Tilde

Lillasyster Tilde får nästan alltid bara ärva saker från sin syster stor, tänk om hon kunde få vinna egna spännen, då skulle hon nog som en prinsessa kunna få må.



I vår stad slår tempepraturen nu på -25, huva hälsar vi frusna två

2010-01-07 @ 14:55:21
Postat av: Eva och lilla Tilde

Lillasyster Tilde får nästan alltid bara ärva saker från sin syster stor, tänk om hon kunde få vinna egna spännen, då skulle hon nog som en prinsessa kunna få må.



I vår stad slår tempepraturen nu på -25, huva hälsar vi frusna två

2010-01-07 @ 14:57:43
Postat av: Elin

Jag tycker att jag ska vinna det här till min prinsessa Lowa just bara därför att hon är så oerhört söt! ALLA mammor känner så om sina, men jag säger bara- JAG har den finaste dottern i hela världen! Är så lycklig att jag har henne (och hennes storebror också såklart). Även efter jobbiga nätter kan man som mamma titta på sin dotter och bara bubbla av lycka inombords!



Ha det bra, och njut av ditt mirakel!

KRAM

2010-01-07 @ 17:55:14
Postat av: valerie

hej

detta skulle jag vilja vinna!

Jag har två fantastiska små tjejer, en på 20 månader och en på snart 4 månader.

Stora tjejen har utvecklats till världens finaste storasyster, men jag inser ju att bråk och fajter kommer komma. Inte minst så kommer nog storasysters hårspännen bli väldigt intressanta ;-)

skulle jag vinna skulle min stora tjej bli såå glad, så får jag försöka hålla nyfikna fingrar borta :-)

2010-01-07 @ 21:15:19
Postat av: Annleie

Min 4 åring har ääääntligen börjat få långt hår! När hon va bebis så skavde hon av allt hår och först nu börjar man kunna göra något med det så hon har längtat och så jag har längtat! Nu vore det extra kul med fina spännen i min stolta 4 årings hår! :)

2010-01-07 @ 21:20:34
Postat av: Annleie

Min 4 åring har ääääntligen börjat få långt hår! När hon va bebis så skavde hon av allt hår och först nu börjar man kunna göra något med det så hon har längtat och så jag har längtat! Nu vore det extra kul med fina spännen i min stolta 4 årings hår! :)

2010-01-07 @ 21:20:46
Postat av: Annleie

Min 4 åring har ääääntligen börjat få långt hår! När hon va bebis så skavde hon av allt hår och först nu börjar man kunna göra något med det så hon har längtat och så jag har längtat! Nu vore det extra kul med fina spännen i min stolta 4 årings hår! :)

2010-01-07 @ 21:21:02
Postat av: catti

hejsan

hoppas allt är bra med dig o lillan..

Skulle gärna vilja vinna lite roliga hårspännen till olika tillfällen.. man behöver piffas upp såhär i vinterkylan.. kram på er

2010-01-07 @ 22:39:11
URL: http://cattisplace.blogg.se/
Postat av: Mussi

Om vi skulle vinne ønsker jeg meg flest rosa.

Hvorfor sskal akkurat vi vinne ( sier vi siden det er min kjære datter på 5 som skal bruke de) ?

Fordi vi ikke har et snev av vinner lykke ;0)

Tusen takk for en flott blogg

2010-01-08 @ 13:13:35
Postat av: Britt O. Knutsen

Ønsker å vinne hårbånd til min datter på 6 snart 7 år. Hun driver ogs sparer og sparer til lengre hår slik at vi kan flette det. I mellomtiden blir det hårspenner. Og disse her var utrolig flotte.

2010-01-08 @ 14:17:05
Postat av: Alexandra

Min dotter och jag önskar oss fina matchande rosetter i våra hår så att vi kan vara fina på morfars 60-årsdag! ;-) Ha en strålande dag! kram Alexandra

2010-01-08 @ 14:20:46
URL: http://oceanshowroom.blogspot.com
Postat av: Camilla

Er det min tur denne gangen kansje?

Hadde vært en glede og pynte opp min lille prinsesse og meg selv med herlig rosa hårstæsj.

Håper på at vinnerlykken er med meg i dag :)



God helg til dere jentene!

Klem Camilla

2010-01-08 @ 16:00:11
URL: http://millasdagbok.blogg.no
Postat av: Marie Borr

Hejsan,Skulle vilja vinna fina hårspännen till våran Grace som vägrar klippa sig så kunde vi få lite fasson på håret.Tack Marie och Grace

2010-01-08 @ 16:06:37
Postat av: Postadress Torslanda

MIn dotter Ella-Bell är 3 1/2 år och äntligen får jag kamma henne och sätta upp håret. Som jag har längtat efter detta. Fina hårspännen behöver vi och skulle förgylla våra dagar!

2010-01-08 @ 19:50:21
URL: http://www.postadresstorslanda.blogspot.com
Postat av: elisabeth

Hei;-)



Jeg vil veldig gjerne vinne de flotte hårspennene! Jeg har en datter som snart fyller tre år. Og hun hadde blitt sååå glad for å få ha like spenner som sin mamma. Hun elsker å pynte seg, og det er så herlig når jeg kan se at hun virkelig føler seg fin. Og så hadde det vært stas for mammaen å kunne pynte seg litt også. Er hjemme i permisjon med min lille gutt som har mye vondt i magen og sover lite, så blir ikke mye rom for egenpleie..



Ønsker flest spenner i beige (passer jo til alt..), og gjerne noen rosa. (er nok det som er mest stas for mitt lille gull..) Jeg krysser fingrene!



Takk for at du gir så mye av deg selv i bloggen din. Du inspirerer meg til å gripe hver dag og være glad:-) Og så er det fint at du hjelper meg å holde meg oppdatert på mote, interiør og alt som har med barn å gjøre. Johanna er såå søt, og min datter synes det er stas å "lese" bloggen din sammen med meg når Johanna er med. Gratulerer med egen side i Kamille! Så flott!!



Klem



2010-01-08 @ 21:42:04
Postat av: mali-mo

Dette er helt perfekt for oss! Både min tre år gamle datter og meg har det samme rufsehåret begge to. Med travle morgenstunder og nedprioritert tid foran speilet tl fordel for koselige frokoster, så ankommer vi henholdsvis barnehage og jobb som to skikkelige bustetroll! Med matchende hårpynt hadde vi nok vært myyyye flottere ved frokostbordet, tror du ikke? Krysser fingrene!

2010-01-09 @ 00:14:18
URL: http://www.mali-mo.blogspot.com
Postat av: Kristina

Hei AnnaStina! Er en travel småbarnsmamma som stort sett løper igjennom dusjen om dagene, og har liten tid til å stelle meg selv noe særlig. Derfor hadde det vært helt herlig og vunnet denne fine hårpynten!

Krysser fingrene!

Stor klem:)

2010-01-09 @ 20:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91