Shoes, shoes, shoes...!

    
De läckra blå kommer från Christian Louboutin och paljettisarna från Miu Miu.

Efter att jag såg SATC filmen igår så har jag verkligen blivit "Carrie´d away" så just nu bara älskar jag allt som har med Carrie och göra ÄNNU mer.  Och vad passar då bättre än ett inlägg med vackra skor? :-)

Jag hittade alla dessa läckerbitar hos "net-a-porter" så de är bara ett klick borta...  ;-)

De till vänster är Oscar de la renta och de till höger är Pedro Garcia.

Plötsligt fick jag lust att gå "shoe shopping"... :-)


Kommentarer
Postat av: Agneta

Visst är de läckra...men skall jag gå i sådana skor behöver jag stödhjul, jag vrickar lätt fötterna tyvärr. Är man som jag 155cm lång(kort?)skulle det ju vara alldeles ypperligt att någon gång få lägga till några centimeter...men men :(

På tal om film, har du möjlighet att gå på bio en gång till kan jag varmt rekommendera Mamma Mia. Jag och min Lasse tyckte båda att den var mycket bra.

Kram

2008-07-18 @ 09:17:22
Postat av: AnnaMalin

Men så fina!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91