Julaftonsfin!


Det passar utmärkt att öppna julklappar i denna fina silkestunika. Matcha den med en stor härlig sjal på dagen och snygga stora örhängen på kvällen.  Strumpbyxor och stövletter på dagen och tunnare stumpbyxor och high heels på kvällen :-)

Den här fina tunikan från danska Rützou har jag önskat mig sedan jag såg den första gången i Costume (norskt blad) och nu har jag hittat den hos den svenska nettbutiken 
Haven.  

Tunikan passar helt perfekt både på julafton och på juldagarna som följer efter med luncher / middagar /besök etc. Om vi ska vara hema i jul så lockar det att klicka hem den... ;-)

Nu ska jag gå ut och fixa ärenden så jag återkommer med en dagens då jag hämtat hjärtat på dagis. So long ! :-)


Kommentarer
Postat av: Fairy

Det är så kul när du tipsar om nätbutiker man aldrig har hört talas om, inte JAG i alla fall.



Mer sånt snälla!

Du kanske kunde göra en sammansällning av dina favvobutiker?



Om du inte har det nånstans förstås, kanske jag har missat det?

2008-12-02 @ 15:53:39
Postat av: Fairy

Ja jag menar favvobutiker på nätet.

2008-12-02 @ 15:55:00
Postat av: Kristin

Hei,

Tunikaen er kjempe fin. Jeg har også og hatt den i hode siden den var i Costume...;-)) Men nå tenker jeg at salget braker løs ganske snart, tror du ikke det kanskje gjelder denne nett-butikken også??? Skal jeg vente mon tro? Og ER den like fin i virkeligheten? har du noe fra det merke fra tidligere? Lurer på om de er store/små???

2008-12-02 @ 17:31:17
Postat av: Alinde

Fin, men hjälp vad dyr! Finns visst bara kvar i stora storlekar som tur är! :)

2008-12-02 @ 17:56:21
Postat av: Hilde

Fiiin, men huff så dyr! Tror ikke budsjettet holder må før jul dessverre (-:

2008-12-02 @ 17:58:58
Postat av: Kamilla

Den husker jeg godt at jeg lette etter, den er kjempefin! Takk for at du fant den for meg :-)

Postat av: Li

Kan du inte ge tips på kläder i en dyr modell och en budget variant! E inte så sugen på att lägga nästan 2000 på en klänning alla gånger! Kram

2008-12-02 @ 18:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91