Jag älskar Hello Kitty !


I love this dress !

Jag vet att ni vet att jag älskar Hello Kitty men jag skriver det ändå ;-)  När jag surfade runt häromdagen så hittade jag några godsaker hos  
VictoriaCouture. Tyvärr finns den super fina tunikan / klänningen bara i barnsorlekar, annars hade jag klickat hem den ögonblickligen ! ;-)  för den vore ju  bara SÅ snygg med stövlar & stor sjal.

Och kolla in de här barnskorna: de är ju bara de allra sötaste !

 
Skorna skulle passa helt perfekt till Johanna ! Jag älskar rosetten på sidan och att de är så där gossiga på insidan.

Jag sålde cashmere koftor / tröjor / sparkdressar / sjalar / vantar / plädar etc med Hello Kitty på från Victoria Couture i min butik och en av tröjorna har varit en FAVORIT i Johannas garderob då hon var mindre (jag sålde size 3 mån - 18 mån).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91