Hemma !


Så här såg det ut på trikken (spårvagnen) då vi åkte till våra vänner. Vi hade med oss en "Congratulations on your new home" ballong istället för en blomma.....

Jag & Johanna kom precis innanför dörren efter en jätte mysig em/kväll hemma hos våra kära vänner och det var vårt PREMIÄRbesök i deras nya jätte FINA vita hus!  Nu ska en liten prinsessa nattas här så jag återkommer  senare. 

 
... och den här bodyn till Sunniva som jag textat "My first christmas" på hade vi också med oss istället för blomman.

Bäst jag tar tag i nattningen här nu ;-)  Missa inte att TÄVLA!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

fiinfiin blogg! =)

Postat av: Anna - Starwoman

Söt body =)

2008-12-04 @ 21:04:48
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Emma

oj vilken söt body:)

2008-12-04 @ 21:14:08
URL: http://misslindholm.blogg.se/
Postat av: M

Du har en underbar blogg! Du skriver så fint o mysigt. O har superfina bilder. Man blir verkligen glad av att läsa det du skriver. O Johanna e världens sötaste! Längat så mkt till jag har barn =). Jag undrar hur gammal du e?O varför ni bor i Norge? Kram!

2008-12-04 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91