Yaya´s & Dagens.



Den här bilden togs för typ 5 minuter sedan då vi lämnade restaurang "Yaya´s" för att Johanna sa "mamma sova !" . Och jag förstår henne så klart, för det tar på krafterna att fylla år och firas :-)

Men - vi fick i alla fall en super trevlig stund med våra härliga grannar och JIG är så klart kvar där med dom i skrivande stund. (Det är otroligt praktiskt att bo granne med restaurangen). Våra grannar har nyss kommit hem efter att ha bott i vår lägenhet i Phuket och det är därför jag fick de VACKRA rosor ni ser på bilden.


Våra underbart trevliga grannar både här hemma och i Thailand. Tusen tack snälla ni för de vackra rosorna och den söta presenten till Johanna. :-)

Nu ska jag natta darlingen men först dagens:


Topp från H&M Trend och mina favvo jeans från Miss.Sixty.

Jag önskar dig en fabulous fredagkväll!

Nu ska jag natta darlingen och sen ska jag pyssla inför morgondagens stora kalas.


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är så jäkla synd att du är så dålig på att skriva för det förstör när man ska läsa. Varför skriver du isär ord som ska sitta ihop? Supertrevlig skriver man, inte super trevlig! Det hör man ju t o m när man säger det. Sen undrar jag varför du sätter citattecken på Yaya´s? heter inte resaurangen Yaya´s? Om den inte gör det utan det är du som kallar den det, då förstår jag att du har citattecken, men annars? Why?

2008-08-22 @ 20:07:53
Postat av: Viktoria ♥

You look fabulous! ;)

Toppen är så fin, önskar att jag också

hade H&M Trend i närheten av mig!

Njut kvällen! Kram

2008-08-22 @ 20:28:04
Postat av: M

Till Madde:... Det heter 'restaurangen'..

Till Anna-Stina: Tack för en jättemysig blogg.

2008-08-22 @ 20:34:31
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Låter som om ni har haft en riktigt trevlig kväll!

Postat av: Anna-Lena

Undrar alltid varför folk som är otrevliga i andras bloggar är anonyma!?.. Omoget...

2008-08-22 @ 21:42:50
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: L

Till Madde ???!? lägg ner !

Till M - Lovely !

Till Anna-Stina - Åh som jag velade mellan den svarta och den vita spetstoppen på HM förra veckan men jag valde den svarta till slut....men den vita ÄR fin --- NU ostkrokar och trocadero = fredagsMYS ! Kram tjejer-

2008-08-22 @ 22:04:28
Postat av: Jenny

Men lilla Maddde! Väx upp kära du. Om du tycker att det är så jobbigt att läsa denna blogg så gör det inte. Hacka inte ner på bra människor.

2008-08-22 @ 22:08:38
Postat av: camilla

Blev tipsad om din blogg av en vän.

UNDERBAR BLOGG!



ditt linne från hm trend? kommer du ihåg vad det kostade?

mvh camilla

2008-08-24 @ 14:46:05
URL: http://cmila.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Skit snyggt =)

2008-08-24 @ 15:37:25
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/
Postat av: Jollan

Å vilken mysig och söt dotter du har!

Den där spetstunikan är bara SÅ fin!:)



Stor Kram!

2008-08-24 @ 16:37:26
URL: http://jollanlovecarola.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kikade in... trevlig blogg du har!

Har själv bott i olso och har en kompis som nyligen flyttat hem till sverige. Han var kockchef på just yayas i olso.

:-)

2008-08-24 @ 23:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91