Underbart besök!


Johanna hoppade högt av glädje då Heidi kom till oss och sen skulle hon visa henne ALLA sina saker inne på sitt rum och BARA leka med Heidi (jag existerade inte längre ;-)

Vi har haft besök av underbaraste Gizmoängeln Heidi idag och det gjorde min dag ! :-)

 
Bus pågår.

Jag slängde ihop en pastasallad med kyckling och till dessert åt vi fantastiska godsaker från United Bakeries. Vi hade massor med girltalk och Johanna & Heidi busade och lekte så mycket att jag har en feeling av att min darling kommer att somna rekord tidigt ikväll så jag har redan borstat hennes tänder och tagit på henne pyjamasen, just in case... för hon sitter och tittar på Bolibompa i sín favvo fotölj nu.


Heidi fick en present av oss som TACK för allt hon hjälp oss med då vi var i Thailand.


Mor & dotter mys :-)  Bakom oss ser ni till höger hallen och till vänster vardagsrummet..


Fina Heidi var knall brun och lika fräsch som alltid .

  Tusen TACK kära Heidi för en underbar eftermiddag! You made my day bigtime! :-)


Kommentarer
Postat av: Kilen

Du verkar vara en väldigt fin vän också! :-)

Postat av: Irene

Otroligt vackert hem du har, men jag trodde ju inget annat heller :)

2008-08-04 @ 19:10:13
URL: http://ireneblomqvist.blogg.se/
Postat av: Nelly

msyigt värre. : )

2008-08-04 @ 19:49:42
Postat av: Heidi

Hei søte. Så deilig med litt alene-tid, det fortjener du. Takk for kjempekoselig kveld. Du er herlig, og Johanna er verdens søteste lille jente. Kom kom! :) Klem fra Heidi

2008-08-04 @ 20:16:48
Postat av: AnnaStina

Kilen-

Tusen TACK snälla du ! :)





Irene-

Tack så jätte mycket! Kram :)





Nelly-

Thanx. ! :)





Heidi-

Sötaste du! Tusen tack för fina ord. Min plan fungerade perfekt i kväll - Johanna sov rekord tidigt ! ;) TACK igen för en underbart mysig eftermiddag och för att du orkade busa så mycket med Johanna. Hon är ju bara SÅ glad i dig vännen ! Kram ! :)

2008-08-05 @ 00:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91