TACK kära vänner!


De söta partyhattarna köpte jag hemma i Luleå i sommar på Tiimari.

Vi har verkligen super MYST idag och jag är så GLAD över att vi har så underbara vänner som kom och firade Johanna !

TUSEN MILJONER TACK kära friends för att ni förgyllde Johannas kalas och för alla FANTASTISKA presenter som hjärtat fick. Ni är de bästa ! :-)


Solrik är en norsk barndricka som påminner om Festis, den är både min och Johannas favvis (jag är inte så glad i läsk).

Nu ska jag faktiskt ta och softa och sen sova men imorgon lovar jag att blogga hur mycket som helst och visa massor med bilder från dagen och ge er några kalas-tips!

God natt & Sov gott mina fabulous bloggisar ! ♥

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Å så mysigt och fint kalas ni ser ut att ha haft :)

Postat av: Jessica

Så underbar du är!! Lyckliga Johanna som har en så ljuvlig mamma som gör sååå mycket fint för sin dotter!! Jag verkligen beundrar din härliga energi, inlevelse och passion!! Ser fram emot att få se underbara bilder från kalaset!



Kram Jessica

2008-08-24 @ 00:58:02
URL: http://e-mansion.blogspot.com/
Postat av: Live

Gratulerer med vel overstått selskap. Gleder meg til å se alle bildene fra bursdagen senere i dag. Klem Live

2008-08-24 @ 08:15:37
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Härliga bilder! Verkar som om Johannas 2-årskalas blev riktigt lyckat. :)

2008-08-24 @ 09:23:12
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91