Status & en rättelse.


Funderar på vad jag ska ta på mig då vi ska ut och fixa ett par ärenden snart och kom att ett bälte i midjan kanske kan vara snyggt? ;-)

Nu sover darlingen och jag har precis gått igenom alla mina "att göra" listor för plötsligt hade jag skrivt upp saker på alla möjliga olika ställen.. men nu är det ordning & reda igen !

Och nyss upptäckte jag att jag varit lite förvirrad på morgon så här kommer en rättelse: I mitt inlägg som heter "Full fart framåt girls" så är rätt ord "visionboard" och inget annat. Förstår inte helt vart jag fick moodboard ifrån? måste varit för att jag var i ett speciellt mood då jag skrev  ha, ha ;-)

Bäst att köra på med städningen & fixandet här nu så jag inte kommer av mig och fastnar vid pc´n... ;-)

Hoppas att din dag är helt fantastisk!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Härlig bild! ;)

2008-08-11 @ 17:09:58
Postat av: E

Tack för en jätte bra blogg! Du är verkligen en super inspirerande människa! Blir avundsjuk på all energi du verkar ha.. :)

2008-08-11 @ 17:14:03
Postat av: Anna

Ja skärp i midjan kan va snyggt men kanske inte så ;)

Postat av: Merethe :o)

Jeg har bodd i USA i mange år og man kaller det også gjerne Mood-boards, så du har helt, helt rett!!!! =o)

2008-08-11 @ 18:24:17
Postat av: c

åh we love carrie!

2008-08-11 @ 19:02:17
URL: http://fashionwithstyle.blogg.no/
Postat av: Sanna N

Tack underbara Anna-stina idag fick jag det fina paketet, kolla min blogg lagt in bild...du är toppen och vilka budskap du skriver i bloggen...ska printa ut tavlorna o sätta i min kalender..kram vännen du är bäst//

2008-08-11 @ 19:32:12
URL: http://[email protected]
Postat av: Isabellas pappa

Mycket märkligt beteende med bältet måste jag säga. Kan det vara så att hon hela tiden måste hitta på nåt nytt och till sist blir det i princip vad som helst?



Hoppas ni har det bra!

2008-08-11 @ 20:30:02
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: KarolinaN

Skönt med "att göra" listor! Det är bara att "bita i" och bocka av, brukar jag också göra.

Men du, när kör vardagen igång på riktigt för er? Med dagis igen och så och ditt nya projekt? Jag gissar att det blir som inskolning på nytt:)

Kram på er!

2008-08-11 @ 21:02:38
Postat av: Lamilla

Isabellas pappa: Jag tror också att det är så för bältet var ju bara knas;).



Jag tycker att du, Anna Stina, ska bli coach. Det finns ingen bättre än du på att peppa människor. Så go for it, girl;).

2008-08-11 @ 21:15:14
Postat av: Madelene

Hej du underbara.

Nu skall jag gå och lägga mig är bara så trött efter första dan på jobbet.Hur skall det här sluta.....Ha en jätte trevlig kväll.Kram Madelene(Landvetter)

2008-08-11 @ 21:17:06
Postat av: Madelene

Hej du underbara.

Nu skall jag gå och lägga mig är bara så trött efter första dan på jobbet.Hur skall det här sluta.....Ha en jätte trevlig kväll.Kram Madelene(Landvetter)

2008-08-11 @ 21:17:56
Postat av: Anna-Lena

He he... men skärpet i midjan utan något under så... är det snyggt!?.. ELler det åste det ju vara när JSP har det!?.. Eller... ;)

2008-08-11 @ 21:31:15
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Nelly

hej hej!



kolla min nya blogg... kanske gillar du Coachninginlägget? : ) kram

2008-08-11 @ 22:06:17
URL: http://martanelly.blogspot.com/
Postat av: Therese

Heej kära du! Har följt din blogg ett tag nu men aldrig lämnat ett spår efter mig! Men här kommer ett! Jag läser din blogg dagligen och tycker att det är såå mysigt! Tack för alla fina peppningar och utdrag ur böcker, med att man ska ta vara på dagen mm, minns inte vad du kallar just den delen hihi om du förstår vad jag menar... ;), de gör att man tänker efter!

Stor kram till dig och Johanna!! Men jag måste bara fråga, kommer bilden från filmen eller säsongerna :)?

2008-08-11 @ 22:07:03
Postat av: y

jag vet hur det är när man fastnar framför datorn. Man tänker..jag ska bara..och så är man fast! :)

2008-08-11 @ 22:32:26
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Jasse

Gokväll!



Skulle vara s tacksam om du skulle vilja svara på "Dagens Fråga" gå in på: http://jasse.webblogg.se/2008/august/dagens-fraga.html



Mvh Jasse

2008-08-12 @ 01:25:43
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91