Mitt stalltips: Odd Molly vinner Guldknappen!!!!


Dagens idag på Drottninggatan: kläning / kjole Odd Molly, cashmere kofta Bruuns Bazaar, byxor Filippa K, skor By Malene Birger, sjal Janliero Santi, väska Accessorize.

Jag lovar att blogga på i kväll då Johanna har somnat för nu har vi precis ätit jätte god middag här hemma hos min moster & Co och jag ska gå och njuta kvällen med dem & Johanna. Återkommer sen ! :-)

Och när det gäller tävlingen så fick jag tyvärr inte tid att utse vinnaren i måndags så - jag lovar att göra det så snart som möjligt.

Hoppas din dag varit & ÄR fantastisk!

Och till sist :

Mitt "stalltips " är att det är ODD MOLLY som vinner Guldknappen på Cirkus här i Stockholm ikväll !!!!! ;-)


Så här såg det ut på Åhléns idag ! Och jag är helt övertygad om att det gömmer sig en guldknappenvinnare där bakom   ;-)  Och jag tycker att det är SÅÅÅÅÅÅ KUL att Odd Molly vinner ! Det förtjänar de verkligen !


Mellan två "förtäckta" Odd Molly skyltfönster var de  i full gånga att skylta upp med Guldknappen... !

Igår då jag var på visningen så pratade jag jätte länge med de 2 fantastiskt TREVLIGA damerna som är ansvariga för samtliga klädinköp till alla Åhens varuhus i hela SVerige och vi pratade så klart mest om Åhens i Stockhlm city och - då berättade de att Åhens fr.o.m. nu kommer att viga en hel avdelning på varuhuset till guldknappenvinnaren varje år. Så - jag tror vi kan se fram emot en FLOTT Odd Molly avdelning där i år ! ;-)

Guldknappen pågår i skrivande stund på Cirkus ute på Djurgården och jag önskar SÅÅÅ att jag var där.... ! Och föresten - om jag gissat fel på vinnaren så lottar jag ut en vecka i vår lägenhet i Thailand !  ha, ha ! :-) Kom på: att det kan jag ju inte göra "bara så där" så - jag lottar ut nåt annat kul ;-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Pethra

Men vad kul för Odd Molly, de förtjänar verkligen det med tanke på hur stora de har blivit, inte bara i Sverige utan även där ute i stora vida världen. Hoppas ni får en mysig kväll!

Postat av: Madelene

Hej på er tjejer.

Hoppas att ni har det trvligt i Stockholm.Jag som hade hoppas på att jag skulle vinna kläningen och ha den på Lördag när vi har kräftskiva.Hur länge blir ni Stockholm? Ha det så jätte bra kram Madelene.(Landvetter)

2008-08-14 @ 22:36:30
Postat av: Starmama

Hej,



Hoppas Ni har det bra i "vår" stad. Eller ni ser ju ut att ha haft det helt underbart. Kul att få gå på såna möten med såna inköpare! Har det blivit nån shopping också? ;-)))



PS. och jag hoppas verkligen att det är min tur denna gång att vinna den underbara klänning och det finfina halsbandet så att jag kan vara "Anna-Stina" nr 2. Du är ju min IDOL! :-) Om man nu får ha en idol som 30 år gammal ;-)))

2008-08-14 @ 23:55:45
URL: http://starmamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91