Dagens star pics.


Inte alla  är lika uppklädda som Paris Hilton när de besöker en bensinstation...

Det är alltid lika kul att se vad stjärnor har på sig så här kommer dagens star pics.


... men här är faktiskt en till snygging och tankar, nämligen Sienna Miller.

   
Jag misstänker att försäljningen på Brittans halband kommer ta fart efter att den här bilden publicerats runt omkring. Och alltså - det är snyggt att man matchar varandra , men att klä sig helt likt blir lite too much ;-)  (det är Nicole Kidman och hennes Keith) Till sist: en casual Jessica Simpsson.

   
Katie och söta Suri runtomkring i New York.

Johanna sover sin nap nu så jag ska ta tag i lite fix här hemma för det gäller att passa på då tillfälle ges ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej kära Anna Stina. Tack för en fantastiskt fin, inspirerande och läsvärd blogg! Jag hoppas verkligen inte du tar åt dig av elaka kommentarer..vi är ju så många som gillar din blogg :)

Var hittar du kändisbilderna? Vilken hemsida? Det har jag alltid undrat:) Själv vet jag bara om
www.justjared.com

Stor kram

2008-08-12 @ 15:14:45
Postat av: Sara

Hej!



Jag har en fråga till dig som jag hoppas du kan hjälpa mig med!

Det är så att jag och min syster o en kompis vill jobba i Norge. Vi vill helst jobba runt Fredriksstad/Halden och där.. MEN. Vi förstår inte riktigt vad vi ska kolla efter för att hitta Fredriksstad eller runt där.. Är det oxå uppdelat i län? Vet du vad det heter där?

Hoppas du fattar min krångliga fråga haha :)



Ha en superbra dag! Kram Sara

2008-08-12 @ 15:34:38
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Sjuksköterskestudenten

Hej Vännen! Vad är det för halsband Brittan har på sig? Var hittar jag det på nätet?

2008-08-12 @ 17:27:16
URL: http://starmamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91