Dagens shopping & get-together.


Jag vet, bilden blev väldigt lik den förra men outfiten är en annan ;-)

Efter den trevliga get-togethern med alla bröllopsgästerna så var jag "duktig mama" och gick upp på rummet tidigt, faktiskt redan strax efter kl. 23, för att få NJUTA egentiden och komma mig i säng tidigt.  Men - det går väl sådär... ;-) Fast å andra sidan så har jag passat på att tvätta håret för att spara tid i morgon bitti och nu ska jag krypa ner i sängen och mysa med alla nya blader som jag shoppade idag.


Det var lite kul att hitta en butik som heter "Johan" idag eftersom min kära bror heter Johan :-)

Och på tal om shopping. På bilden ser ni den kavaj/jacka jag shoppade på H&M här i Sundsvall idag. Den passar perfekt till både jeans och kjol eller utanpå en klänning och är i ett skönt mjukt material som gör att den inte blir lika "trång" som en kavaj så den får lätt plats under höstens kappor & jackor. Den känns som ett "fynd" ! och kostar bara 249sek.


Underbara vännen Josefine och hennes Eivind. Imorgon blir de Herr & Fru.!

Jag ser verkligen fram emot att gå på bröllop imorgon :-)

God natt & Sov så gott ! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Den fast i vitt provade jag idag, OM det blir kallt men den var för tjock. Men i svart är den SUPERFIN!

Solen skiner och nu ska vi äta frukost!

Puss LÄNGTAR tills du firar dagen med oss!

Postat av: Lova

:) God Morgon ! Köpte den där lilla kavaj jackan på HM Hamngatan igår men funderade på om den var en keeper .... men du har rätt den får stanna, kan nog bli användbar - Hoppas du sovit gott ! ---------- Två förälskade människor tittar inte på varandra,de tittar åt samma håll / Ginger Rogers / Ha nu en helt underbar dag (och fint väder verkar det ju bli oxå ) Perfekt mao ! Kramar

2008-08-30 @ 08:12:10
Postat av: Anna

Oh så underbart att gå på bröllop, vi gifte oss 2 aug i somras och det var som en dröm (länkade våra bilder till dig tidigare ....) Ha en riktigt FAB dag och kväll det blir säkert alldeles alldeles underbart, solen skiner redan här i stockholm :-) AMOR VINCINT OMNIA-kärleken övervinner allt. Kramar ANNA

2008-08-30 @ 08:24:07
Postat av: Starmama

Helt underbar! Vad är det för material i den? Är den tjock? Ha det så trevligt på bröllopet idag! Ser framemot din outfit... ♥

2008-08-30 @ 08:41:09
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Ann

Åh- vilken jättesnygg kavaj! Perfekt enligt din beskrivning!

Sån har jag letat efter.



Hoppas att det blir fint väder o uppehåll för brudparet!



ha det fint!

2008-08-30 @ 16:39:03
URL: http://vardagiparadiset.blogspot.com/
Postat av: Anonym

vilken blogg.. jag diggar..

2008-09-01 @ 15:57:27
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91