Dagens interiörinspiration!

CAR möbel - Online Shop
Underbaraste prinsesse-sängen kan byggas på och bli en våningssäng då den lilla fått syskon. Hur perfekt som helst ! (Och schablonen på väggen ska klickas hem a.s.a.p. ;-)

Oh my... ! Nu hittade jag precis den FINASTE web-shopen ever !  Jag tror helt enkelt att jag låter bilderna tala för sig själva för detta var så mycket fint att jag är mållös... ! :-)

Für ein großes Bild bitte klicken - RICE CAR möbel  Für ein großes Bild bitte klicken - RICE CAR möbel
Smart med en korg att hänga på sängen till gossedjur, pyjamas, sagoboken etc. Och tårtan med karusell-ljus från Rice påminner om Johannas 2-års dag som närmar sig.. !

Für ein großes Bild bitte klicken -  CAR möbel  Für ein großes Bild bitte klicken - RICE CAR möbel
Så här ser sängen ut med påbyggd säng uppe och den söta leksakskorgen från Rice skulle passa fint här hemma.

Alla bilderna kommer från tyska carmöbel  (hittade dit via bloggen "dreamhouse") och innan den här dagen är slut kommer ni att få se fler bilder därifrån här på bloggen för där fanns som sagt hur mycket FINT som helst. :-)

Nu sover Johanna sin nap och jag ska passa på att fixa ett par jobb-saker.

P.S jag ska mejla car-möbel nu och checka om de sender varor till Sverige & Norge för jag fattar noll av vad som står på hemsidan.. läste franska & spanska så tyska är rena grekiskan för mig ;-)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Verkligen finsa saker, den sängen var ju helt ljuvlig! Jag går i väntans tider här hemma i Skåne, men vet ej vad det blir än, ska på UL på måndag så då får vi se, men blir det en tjej så blir det ju helt klart en sådan söng när hon blivit större och en schablon. Du ger så bra tips. Jag är inte allt lika bra på att hitta barninredning som du. Har fått kläm på vår heminredning, och där klickas det hem saker titt som tätt :-)



KRAM Linnéa

2008-08-06 @ 11:49:36
Postat av: Pethra

Åhh AnnaStina, du är helt klart bäst! Vilka ljuvliga möbler. Man får så många tips & idéer av dig och det kan behövas så här mitt i flyttstöket och inredning av alla rum. Nu är inte tyska min grej, har du någon aning om de shippar till Sverige?

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Sänggaveln var fin för att den var så hög och delade av rummet lite grann. Min dotter har en guldfärgad sänggavel med höga spjälar.

2008-08-06 @ 11:59:19
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Micaela

Vilket jättebra tips! De har ju otroligt mycket fint på hemsidan! Hoppas du får svar från dom:) Och berätta gärna om de skickar hit. Ha en fin dag! Kram

2008-08-06 @ 12:29:24
URL: http://melancargard.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hej! Vilket uuunderbart fint rum på översta bilden =) Fantastiskt! Jag är i vecka 25 och vet att jag väntar en prinsessa, så kanske det blir ett sådant rum så småningom :D Förresten så har jag följt din blogg ända sen vi träffade er i Thailand, Johanna har ju blivit sååå stor, gud vad tiden går fort. Kram från Andréa (om du inte minns mig så är jag kompis till Lotta, hon som bröt ryggen)

2008-08-06 @ 13:19:53
URL: http://www.bebisen.com
Postat av: Madeleine Gbg

Va kul! Jag satt oxå och botaniserade bland deras möbler igår kväll via Dreamhouse, de hade ju hur mycket fint som helst men tyvärr forstod jag inte så mycket då jag inte läst tyska jag heller! hahah

2008-08-06 @ 17:17:19
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Princess Jessica

Åh, vilken UNDERBAR schablon !!

Om du får något svar från dom så får du jättegärna höra av dig till mig för en sån godbit är jag också sugen på :)

Önskar Er en soft ons kväll :)

Krameli kram :)

2008-08-06 @ 20:27:30
Postat av: Madeleine

Vad fint det var med prinsesstexten ovanför sängen. Gulligt=)

Sköt om Er!

2008-08-06 @ 21:56:37
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Jag har världens sötaste bloggläsare ! TAAACK för era jätte trevliga kommentarer och all positiv feedback ni ger mig. Ni inspirerar mig !



Kramar! :)



P.S Andrea - så KUL att du följer bloggen ! :)

2008-08-07 @ 00:45:44
Postat av: Misen

Åh! jag råkade trycka på "baby betten" och blev helt sjuk, hur mycket fint som helst!

2008-08-28 @ 11:29:34
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91