Dagens interiör: fina korgar!


Fina korgar från danska Rice och bilden kommer - så klart - från Car-Möbel.

Jag sålde mängder av fina korgar (och en massa annat !) från danska "Rice" i min butik men trots det så har jag inte en enda Rice-korg här hemma... Och nu vill jag ha hur många som helst för de skulle passa perfekt inne på Johannas rum.

 Är inte det lite typiskt "skomakarensbarn"? ;-)


Fint barnrum ! och korgarna är ju helt perfekta till att förvara leksaker i :-)

Här hemma hos oss kommer alla korgar från "Bruka Design" och de tycker jag verkligen om. Jag har dem i hallen, på köket, i badrummet....  men - några rosa från Rice får som sagt gärna flytta in på Johannas rum :-)

Nu äts det frukost här efter att hjärtat badad skumbad IGEN, hon älskar verkligen att bada.


Kommentarer
Postat av: Stämningsfullt

Hej!

Ja de var fina! Korgar och annan bra, fin förvaring kan man aldrig få för mycket av :)

Ha en bra dag.

Kram!

Postat av: AnnaStina

Stämningsfullt-

Ja, korgar behövs alltid till både det ena och andra :) Happy fredag! Kram :)

2008-08-08 @ 10:47:19
Postat av: Marie

Det är verklign superbra med korgar. Och fint är det oxå. Tycker verkligen att du har en supermysig blogg!

Ha en fin helg!

kram

2008-08-08 @ 11:06:43
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Marie-

Tack snälla du för komplimangen :) Önskar dig också en fin helg. Kram! :)

2008-08-08 @ 11:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91