Ny dag att fylla med glädje!


Det är så härligt att hänga tvätt ute :-)

Phuket kl.09.25, torsdag, +29 grader, moln och nyss regn.

När man har barn är den ena dagen aldrig lik den andra så idag bestämde sig Johanna för att vakna exakt kl. 06.28 och det var i tidigaste laget tyckte jag ;-) Så - vi gick upp, jag slog på hennes favvo dvd och sen la jag mig i soffan mot sköna kudden och sov lite till :-) Men det blev ju bara  liiite för hjärtat lekte runt mig... Därför tror jag att jag ska sova när hjärtat sover idag på dagen :-)

Nu har jag kört ett par tvättmaskiner, duschat, tvättat håret och nu äter vi frukost. Ute har det nyss ösregnat men det ser faktiskt ut som att det kan klarna upp !

Här kommer dagens:

"Ibland måste vi samla mod nog att våga göra det vi är rädda för."
/Ur "En härlig bok".

Själv fick jag samla allt mod jag hade igår och fixa bort 4 stora äckliga skalbaggar från vår verandan. Uff, det är bland det äckligaste jag vet och jag är verkligen rädd "kryp" . Men - det måste jag försöka att inte visa Johanna så jag fick tuffa till mig och vara super mama ;-)

Hoppas du sover gott nu då jag skrivet detta för då är kl. bara 04.30 hemma hos er..

Kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Åh, ja... jag hänger ut allt nu! Det doftar s å underbart när det hängt ute! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91