Dagens shopping.

168397-1398
Kappa från Zara, pris: 549nok.

Den här söta kappan till Johanna har tittat på ett par gånger och idag slog jag till. Så - nu har Johanna fått sin första kappa som passar perfekt till hennes klänningar :-)

Hjärtat somnade sött strax före 21 och då satte jag och JIG oss och åt vår favorit take-away från "Bambus" som JIG köpte med sig hem. Hur gott som helst!

Nu ska jag ta tag i packningen här så att jag inte blir uppe hela natten och vi missar flyget. Köpte föresten en regnjacka till mig själv från H&M med Hello Kittysar på men jag ska returnera den för den jag har från "Ilse Jacobsen" är så mycket bättre. Så - det blir första gången jag returnerar något med Hello Kitty på ;-)

Jag såg föresten den första "Jule marsipanen" i butiken idag. Så nu börjar det....!

Tänk, om 2 timmar är det F R E D A G. Lovely! :-)

P.S fotade utan blixt för bilden blev så galet ljus med blixt.. hoppas den inte blev FÖR mörk nu bara..?!

Kommentarer
Postat av: Louise

Söt kappa :)

Postat av: AnnaStina

Oh my god, du var snabbare än blixten! ;) Jag la PRECIS ut inlägget. Tack! Kul att få ett inlägg SÅ fort! Njut kvällen! :)

2007-10-11 @ 20:00:39
Postat av: Kim

Så söt kappa :)

2007-10-11 @ 20:05:04
URL: http://laudon.blogg.se
Postat av: Viktoria

Vilken söt :)

2007-10-11 @ 20:11:10
URL: http://viktoriasvensson.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Tack så mycket! :)

2007-10-11 @ 20:17:06
Postat av: Madeleine Gbg

Hej! Bedårande! Zara har mycket fint både de till de minsta och till de större barnen och till unga tjejer runt 35...*flinar* Kram på dig!

2007-10-11 @ 20:22:46
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Sessan

Tjingeling AnnaStina.
Super söt kappa ;D
Skönt att vara innom hos dig igen, har inte vart så massa blogging sista veckorna... Macen har vart på reparation & det stog faktiskt att du skrivit 25 inlägg på RSSèn sedan jag var hos dig sist nu när jag fått tillbaka maskinen, det du!!
Skall du ut & resa alltså!? Jag har alltså lite att gå igenom & uppdatera mig med på din blogg, så ingen vits att sitta & skriva en avhandling här då...
Ha en fantastisk kväll & självklart resa också
& puss till Johanna

2007-10-11 @ 20:37:45
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Camilla

Zara....finns butiken i Sverige också?
Har hört fler som talar om Zara, men om jag inte minns fel så var det i London.

Ha så skönt på er resa, själva besöker vi Borås i helgen, tänkte presentera Fredrik och min far för varandra. Vi hoppas på fint höstväder då vi tänkte packa en lunchmatsäck och spendera lördagen på Marstrand.

Kram Camilla

2007-10-11 @ 20:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91