Trött sessa...

Ikväll var min sessa såååååå trött. Hon sov nämligen alltför kort på dagen idag... Men det är något magiskt då jag frågar om vi ska bada? för då får hon alltid extra energi och piggnar till. :-)

Så - vi tog ett myysigt bad hon och jag och sen somnade hon före hon ätit klart baby plussen i flaskan. Hon snarkar så otroligt sött när hon somnar :-)

Nu ligger Gucci brevid mig i soffan och JIG har precis tagit en taxi till en fest... Själv ska jag tända ljus (fast det är så ljust ute.. ) och sätta mig och mysa i soffan framför TVn. Vem vet - kanske ser jag "The Holíday"? börjar bli tjatigt detta... ska bli skönt att ha sett den en gång för alla! ;-)

Kommentarer
Postat av: josefine

Härligt med Thailand vännen!
Dagen var toppen, jag måste få ha en hudklass hos dig, vi kan vara du o jag men jag måste få träna! o du testa!
JAAA =)
KRAMAR!!!!!!! ha en mysig kväll o du jag är AVIS på Thailand..... =)

Postat av: AnnaStina

Ja, Thailand blir bara sååå underbart härligt!! Du kan få köra hudklass så kan jag ge feedback :-)
Kramis! :-)

2007-04-15 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91