Solig söndag!

Natten i natt var såååå mycket bättre när sessan fick sova i sin nya säng :-) Hon vaknade vid 03 men somnade om ganska fort, sen vaknade hon 06.15 och sedan då har jag varit vaken.... Förr i tiden kom jag ofta hem vid den tiden om man varit ute... livet förändras ;-)

Nu sover hjärtat gott i vagnen ute på balkongen och jag sitter här med mina hår rullar.

Idag ska vi en tur till mormor igen och sen på middag hos min pappa med sambo. Ska ta tag i att boka vår retur resa också...

Igår kom det över mig att jag ju faktiskt inte har något jobb nu, för första gången i mitt liv. Jag som alltid har haft 1-2 jobb samtidigt sedan jag var 14  (!) år. En märklig känsla.. Men å andra sidan så är jag ju heltids mamma nu och det är ju faktiskt ett jobb det också ;-)

Ska njuta min tid med min prinsessa nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91