Skön morgon.

Natten var perfekt! :-)
Hjärtat vaknade som vanligt vid 02 och ville ha mer mat sen sov hon gott fram till strax efter 7.30 då hon tittade upp med ett leende över sin säng kant för att se om jag var vaken? :-)

Vi låg och myste med barn TV och har nu precis kommit oss upp. Det blir senare och senare start på dagen för varje dag som går just nu, härligt!!!

Idag ska jag och göra slingor, vill bli lite ljusare, tillsammans med Josefine på la Bionda kl.12. Ska bli jätte mysigt att gå dit tillsammans och hur lyxigt som helst att Johanna ska få vara hemma hos hennes Es. Det är 2:a gången hon är hos dom då jag är borta så det blir spännande att se hur det går men jag känner på mig att hon bara kommer att skratta och vara hur nöjd som helst eftersom hon har lilla Elian att titta på....!

Önskar dig en underbar lördag!! :-)

Kommentarer
Postat av: josefine

ni är SÅ värda såna bra nätter!!!
snart är det dags att sänka ner hjärtat så hon inte hoppar ut ur sängen =) KRAM!!

2007-04-28 @ 07:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91