Rosa prinsessa!

168397-205
Så här fin var sessan då vi gick till Odeon i eftermiddag :-)

Hon ÄLSKAR att posera framför kameran... så fort hon ser att jag ska ta bild så ler hon! :-)

Och stilla ligger hon nästan aldrig, jo på mage, men på rygg ligger hon max några sekunder före hon snurrar runt. I kväll var hon helt crazy efter att vi hade badat - hon låg på golvet i vardagsrummet och rullade till slut in under ena fotöljen. Det går blixt snabbt och PANG! så slår hon huvudet i golvet men hon bara skrattar...! :-)

Hon somnade gott strax efter 20 och nu ska jag softa men jag känner mig såååå trött......zzz.... blir kanske ett försökt att se The Holiday på dvd för 100:e gången... ;-)

Var föresten och hämtade mitt fina love armband som jag fick så sessan föddes från guldsmeden idag så nu sitter det på min arm igen! (det gick sönder för en tid sedan... ). Och på tal om smycken... igår kväll upptäckte jag att det lossnat en diamant från min RING :-( hur är det möjligt??? måste ta kontakt med butiken i Luleå för det ska ju bara inte hända på en så fin ring... :-( Hittade i alla fall den lilla lilla diamanten längst ner i min Gucci väska... helt otroligt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91