Hemma!

Klockan är mitt i natten och lååångt efter läggtid så jag vill egentligen bara tala om att vi nu är hemma igen! :-) Imorgon ska jag lägga in massa bilder från våra dagar i Luleå! :-) och Stockholm.

Resan hem idag gick bra men att flyga 20.55 med en försening till 21.20 är i senaste laget för en liten prinsessa... men hon var en ÄNGEL! Hon somnade 10 minuter före vi skulle landa och sov sen extremt gott då jag bar henne heeeela vägen från flyget till bagagebandet (my god vilka avstånd det är nuförtiden...puh...) och när vi väntade på vårt bagage så sov hon sött på en bänk och sen sov hon heeela vägen hem i bilen och efter lite mat då vi kom hem somnade hon blixt snabbt in igen... Underbar är hon!!! :-)

Nu ska jag också lägga mig för jag är hur trött som helst...

Kommentarer
Postat av: josefine

VÄLKOMNA HEM!!!
Smsa mig då du kolat din avtale!
Jag har sovit sådär men det går ju bara man får i sig god lunch =)
PUSS!

2007-04-25 @ 05:52:35
Postat av: AnnaStina

Sweetie! Tack! och god morgon! :-) Stackars dig som inte får sova.. :-( Du får äta en god frukost också hoppas jag att du och E får er morgonvila.! Här har vi precis stigit upp ur sängen.. slö morgon..skönt! Ska ringa och checka min avtale då vi vaknat till här. Hör av mig senare! Önskar dig och E en mysig morgon!
Kram! :-)

2007-04-25 @ 06:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91