Godmorgon världen!

168397-170
Johanna tuggar som sagt på allt hon kommer över om dagen... ;-) Det kliar nog i tänderna... Hennes favorit just nu att tugga på är papper...  Bilden är tagen med web cam..

Jag vaknade 08 av att sessan låg och pratade och tittade upp i sin säng för att se om jag var vaken?
Natten har varit bra! :-) Hon vaknade vid 03 (kanske av att JIG kom hem?) men somnade sen om efter en stund och sov till 8. Super!!! :-) I går kväll vaknade hon flera gånger och var ledsen, tror hon drömde...för hon somnade fort om igen.

Själv blev jag uppe till nästan 1, började städa på mitt skrivbord och rensa bort Gizmo jobb pappet etc för att slippa bli så påmind.. skönt att få gjort det!

Nu dags att ge sessan morgon flaskan.. och själv behöver jag lite frukost för jag missade middag igår...

Njut den soliga lördagen vänner!!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91