God morgon!

I natt sov mitt hjärta heeela natten igen! :-) Helt FANTASTISKT härligt! :-) Hon vaknade med sitt söta leende kl. 07 och efter det låg vi nästan 1 timma och bara myste i stora sängen innan vi steg upp och nu leker hon på golvet men är jätte trött så det dröjer nog inte länge före hon somnar igen..

Jag kom i säng allt för sent igår.. vid 01... JIG reste till Lillehammer, jag såg Desperate Houswives och sen, efter en del bloggande så började jag fixa med inbjudningarna till dopet och det tar sin tid men är KUL pyssel! :-) Jag älskar ju att hålla på med sånt! :-)

Vi hade besök av prästen igår också med anledning av dopet. Han ställde en del frågor och berättade om hur allt ska gå till. Jag tycker att 6:e maj har känts sååå långt borta men det är ju SNART! och på tal om snart....

... min mormor fyller 90 år på fredag och jag hade ju tänkt att jag och sessan ska vara med och fira uppe i Kalix. HÖG tid att boka den resan nu.!

Dagen idag bjuder på sooool, lunch med underbara Kjersti, nagelfix och kanske en tur ner till Petter.... :-)

Kommentarer
Postat av: Kjersti

TAKK for superkos lunsj, vennen! Vi var ikke så heldige med maten med en skikkelig girl talk var mys :-) Du er god!!!

Håper du får booket billetter til i morgen eller fredag!!


klem

2007-04-18 @ 13:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91