Glad påsk söndag!!

168397-173
Här är mitt hjärta i vagnen igår efter vår mys stund med Josefine & E i parken... Tänderna blir bara större och större och hon har på sig sin nya rosa fleece (hur stavas det?) overall som vi shoppade till henne i Stockholm. Super praktisk att bara ta på över bodys & stumpbyxor då man ska ut! :-)

Igår kväll badade jag med sessan igen och det gick MYCKET bättre! Hon riktigt myste och lekte med alla bad figurer som flöt runt på vattnet. Efter vårt långa bad somnade hon gott vid kl. 20 men sen vaknade hon ett par gånger under kvällen, lite ovanigt faktiskt... Gav henne mer mat vid 22.30 och då somnade hon inte om direkt då jag la ner henne så jag la mig i sängen brevid och...

..jag somnade! och vaknade 23.30 av att JIG tittade in och undrade vart jag tagit vägen??? ;-) Sen var jag sååå trött så jag satt och somnade i soffan och sen slutade min kväll med att jag somnade med alla kläder på i sängen och vaknade så kl. 02.30... Trött mamma.. ;-)

Sessan vaknade vid 05.30 och sen sov hon till 07. Vi har legat i stora sängen och myst och sett på barn TV men nu har vi stitigt upp och nu leker hon på golvet och ska strax få mat.

Vi åt föresten ovanligt god middag igår. Min favorit... lövbiff, pommes och bearnes sås. Mums!!!! :-)

Dagen idag bjuder på städning hemma för kl. 17 kommer Kjersti & Willy på middag. Ska bli jätte mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91