Desperate Houswives!!

168397-220

Fråga mig inte varför jag ler så hysteriskt på bilden? *fniss* ;-)  jag råkade bara göra det....

Det COOOLA med bilden är trots allt INTE jag, utan KILLEN!!
Det är tha boyfriend (Tony Parker)  till Eva  Longoria i Desperate Houswives! :-) Hur fränt som helst!!

Bilden är tagen i USA, Houston, då jag och JIG var där på NBA All Star Weekend i februari 2006. Han satt och skrev autografer i en butik i en shopping mall och det var helt CRAZY mycket folk som stod i kö för att få autograf.

Tack Petter för att du påminde mig om detta fräsiga möte ;-) You made my day!!!! idag med alla dina fräsiga uttryck och THANX för att du fick mig att gå för tha Pamela stye! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91