Godmorgon fredag & min fabulous vecka!


4:e etaget på Steen & Strøm igår runt kl.19. Den här baren var hur "gizmolina" som helst! Ljusrosa väggar med FAB väggord och det bjöds på rosa GODA bubblor... Och ser ni 4:an? Very Sex and the city! :) Jag invigde ny fin klänning / lång tunika från Odd Molly som precis kommit in hos
Daisy, matchade den med skinnbyxor från Custommade.

Mina kära FINA bloggvänner!

Den här veckan har varit helt extremt hektisk som ni säkert har märkt. Jag har varvat jobbuppdrag med pressevisningar, Kamilles 5-års fest, fika med I Dig Denim, inköp och igår: bloggseminar & VIP-premiär av ny STOR underbar butik på hela 4:e etagen på Steen & Strøm.  En BRA sak med allt detta (förutom att jag har haft en fantatiskt KUL & inspirerande vecka!!) är att jag har massor med material att visa er så håll ut : snart ska ni få en full uppdatering!

Men - först väntar dagislämning, besök hos ett favorit brand och jobb så see you later darlings!


Här ser ni längden på klänningen bättre. Den är längre än tidigare liknande styles.


Mina 2 favvis-halsband som varit med mig på alla events i veckan eftersom de förgyller alla mina tuniker. Det med bilden på Johanna kommer från Lorange Design och det med texten Lycklig kommer från Koffert.

Önskar dig en FABULOUS fredag och om du är lika trött som mig på morgon så tycker jag att du ska lyssna på den HÄR upp-piggande låten så kööör vi freeedag ! Tjohooo !

P.S "Fjerde" på S&S öppnar på lördag (imorgon) kl.10 med fantastiska erbjudanden. Ett exempel: mellan kl.10-11 är det 30% rabatt på allt från Line of Oslo.

♥ Love! ♥


Kommentarer
Postat av: Vibeke

Gleeeder meg til nye spennende innlegg. Ha en strålende dag og en "mysig" weekend.

2010-09-03 @ 08:26:24
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

WOW vilken vecka! Åh vad jag längtar efter en massa härliga inlägg och inspiration inför hösten. Ha en HÄRLIG fredag. KRAM

Postat av: Anonym

Hej. Önskar dig oxå en fab weekend! Tur du finns och förgyller mina morgnar.

2010-09-03 @ 09:03:33
Postat av: chatarina

Hej!! Vilken rolig vecka du har haft..jag har haft en mindre rolig..tyvärr..med en tandoperation..så nu sitter jag här och ser ut som om jag har påssjuka :)Fins boots du har köpt..jag har köpt ett par ifrån Ellos som liknar dessa väldigt mycket..

Ha en super helg

2010-09-03 @ 10:56:19
URL: http://www.chatarinasvrld.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Du är HUR SNYGG SOM HELST och en inspiration! Superhärlig bar, ja, och du fick gå dig i tjänst liksom- Lovely! :D Ha en skön helg. Kram

2010-09-03 @ 11:51:15
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Laura

FINA HALSBAND!!

2010-09-03 @ 13:33:52
URL: http://lattemammas.com
Postat av: Mirva ♥ m. sönerna -04 & -05

Hej Anna-Stina!



Mailade dig igår...



KRAM Mirva

2010-09-03 @ 14:55:02
Postat av: m y y s a n o l s s o n

jättttesöta halsband! :]

kram

2010-09-04 @ 13:34:20
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: isabelle

Fin klänning:) Och halsband:)

2010-09-04 @ 18:41:44
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej!

Jätte fin blogg verkligen! Är 17 år men älskar din blogg oerhört!

Odd molly klänningen är det en Wigwam eller va är det för någon?

Tacksam för svar!

KRam Louise

2010-09-07 @ 15:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91