Today I love...


Bilden blev lite suddig men här ser ni mina nya solbriller från Gucci. Jag beställde dem hos
Sunglasses Shop och där var de SÅ mycket billigare än i butikerna i Oslo (+ att det var snabb leverans) så jag kan varmt rekommendera dem.

Jag kom på att jag ska starta upp "today I love" inlägg igen så jag klippte i förra inlägget och gjorde ett nytt. Man får så många härligt kreativa idéer då man jobbar natt ;)

Först ut: mina nya solbriller! Jag älskar solbriller och kan inte leva utan.


Här syns de bättre. Jag såg dem första gången på flygplatsen i Bangkok då vi var på väg hem från Thailand i juni och de har stått på önskelistan sedan då... Känns kul med en ny färg!

Nu fixar jag matboxar, strax mot dagis i sooolen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hva med tollavgift? :)

2010-09-29 @ 09:59:25
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh vilken bra idé, today I love, ett sådant inlägg skulle man ju göra varje dag. Ett slags tacksamhets/glädje inlägg!

Och solisarna ÄR väldigt snygga så jag förstår att du älskar dem :) Hoppas att ni får en bra dag. KRAM

Postat av: Sundaboet

Nu har jag svarat på frågorna om kost och bantning i min blogg om du är intresserad.. :) kram söta du

2010-09-29 @ 12:59:56
URL: http://sundaboet.blogg.se/
Postat av: Emma

najsiga glajjer!!

2010-09-29 @ 14:10:37
URL: http://spetsochbetong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91