Reflex & room-service.


Vi bodde verkligen i den finaste sviten (en lik som vi bott i tidigare så vi kände oss som hemma ;) fre-lö och ni undrar kanske vad som står på bordet?... 

Det är tur att jag har bilder från helgens Stockholms tripp att visa er för de senaste dagarna har jag inte ens kommit ihåg att fotografera, får ta och skärpa till mig. Just nu är i alla fall min "kvällens" mina skönaste Odd Molly byxor (favvisar!) och en bomulls topp från Hunkydory. Bekväma kläder passar mig utmärkt i kväll för min mage är så uppsvälld att det ser ut som att jag är i typ 7:e månaden....jag är stOr... Det är en typisk stressmage (full av luft) så imorgon måste jag gå innom apoteket.


Vi lyxade till det lite med frukost på rummet. Lovely!

I kväll då jag körde hem från redaktionen så tänkte jag på hur viktigt det är med reflex i höstmörket. Alltså varför förknippar vi reflex med något töntigt? eller är det kanske bara jag som gör det? Hur som helst: reflexer ska shoppas till hela familjen och nästa gång jag varit ute på vift och ska gå hem i mörkret så gör jag det med en reflex hängande ur fickan ;)


Kommentarer
Postat av: Riham

_______________________________

Va fin blogg! :D

Hur har dagen varit?

www.lamponi.blogg.se

_______________________________

2010-09-22 @ 00:20:11
URL: http://lamponi.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Det lät skönt :)

2010-09-22 @ 00:54:21
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Janne Merete

Hei.



Har også sånn stressmage nå og da, og lurte bare på hva du kjøpte på apoteket for dette?

2010-09-22 @ 06:57:35
Postat av: Johanna

Jag brukar ha reflexen i fickan och fästa säkerhetsnålen inuti. Då kan man ta fram den när det är mörkt och dölja den på dagtid!

2010-09-22 @ 07:24:27
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Reflex och cykelhjälm, tyvärr! Varför vet jag inte, det måste väl ha med säkerhetsaspekten att göra, men det är ju egentligen ännu töntigare att INTE skydda sig. Vi får göra det coolt helt enkelt ;) KRAM

2010-09-22 @ 09:39:39
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Maria från Luleå

Vilken härlig frukost..annat än min filtallrik här! :)Kommer ihåg när man var liten, på bergnäset och skulle till kompisar med orden "Kom ihåg reflexen!" Där hängde den i en säkerhetsnål från fickan, och så fort man lämnat huset stoppade man in den där igen!!!

Men NU är det reflex som gäller, helt klart en billig livförsäkring! Tur att man blir klokare när man blir äldre! ;)

Ha en härlig dag!!

kramar

2010-09-22 @ 10:22:20
Postat av: Jessica - bloggen med inspiration för småbarnsföräldrar

Men jag tycker att det finns så mycket fina reflexer idag, upplever inte alls det som töntigt :-)

2010-09-22 @ 15:13:24
URL: http://bymombloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91