Ny vecka & nya möjligheter!


Dagens tänkvärda på en kudde i fönstret hos
Koffert...

Happy måndag sweeties!

Jag är mitt uppe i en stor deadline just nu och då är allt precis som det brukar = väldigt hektiskt ;)  Men jag tänker på er ska ni veta och jag ser fram emot att kicka igång en tävling senare idag där vinsten är fina kläder från How to Kiss a Frog. Fram till dess så önskar jag dig en riktigt HÄRLIG dag !


Jag var så klart innom Koffert då jag var i Stockholm i helgen och här kryllar det verkligen av fina saker. Hela butiken är som en skattkammare... och det mesta kan även shoppas i deras nettbutik.


Jag älskar dessa fina halsband. En perfekt present att ge bort! (de kostar från 198 kr). Jag gav ett sånt här halsband till min mamma då hon fyllde år i somras och jag har själv ett som det står Lycklig på.


På väg hem, lördag em, tittade jag även in hos Koffert på Arlanda och shoppade en söt Maileg kanin till Johanna. Sånna kan man aldrig få för många av ;)

♥ Kramar! ♥


Kommentarer
Postat av: Pethra

Visst är det en härlig butik, tur att de har webshop så att vi som inte bor (kvar) i Sthlm också kan få ta del av deras fina sortiment. :o)



Hoppas du får en så bra dag som möjligt!



Kram

Postat av: Heidi

Jeg var i Stockholm for første gang i vinter og elsket byen! Da var jeg også innom Koffert, og FOR en fantastisk butikk! Jeg må tilbake, og får lyst nå!:) Ha en fin dag! Klem Heidi

2010-09-20 @ 15:12:27
URL: http://www.frufly.no
Postat av: Kristina

Butikken ser fantastisk ut!

Vet du om noen butikker i Norge som selger de flotte smykkene?

Var litt dyr å få dem sendt til Norge



Ha en fortsatt nydelig dag!

2010-09-20 @ 15:54:00
Postat av: ax

håller med dig om halsbanden! ^^

2010-09-20 @ 18:36:03
URL: http://aixiens.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Den där butiken ser ju bara hur mysig ut som helst! Tyvärr blir det ju inte riktigt samma sak med en nätbutik, men man kan i alla fall stilla det värsta suget! Härligt att du haft en BRA helg, det var du väl värd. Njut kvällen, kram

2010-09-20 @ 19:29:45
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: My

ACNE Median a-linjekappa, FRIIS & CO, Nilson Shoes, MANGO m.m.



http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=minnlin&listtype=2

2010-09-20 @ 20:12:31
Postat av: Dinaras familjeliv

Jag älskar också koffert! Så himla mycket fint!! bra tips!

/D

2010-09-21 @ 06:50:15
URL: http://dinarasblogg.blogspot.com
Postat av: Eva

***************************************************

Underbara smycken, det kan man aldrig få för mycket av ;P

Precis NU lägger vi upp veckans nya barnkläder på webshoppen, äntligen har jag fått tag på lite kraftigare leggings till tjej som man kan ha även när det är lite kallare ;P

www.mandeldesign.se för den som är nyfiken ;)

***************************************************

2010-09-21 @ 09:29:55
URL: http://blogg.hittaplagget.se
Postat av: Jessica - bloggen med inspiration för småbarnsföräldrar

Koffert är en helt underbar butik, var där för ett par dagar sedan med min mamma som besökte butiken för första gången. Hon älskade allt!

2010-09-21 @ 10:12:21
URL: http://bymombloggen.blogspot.com/
Postat av: Emilia

Dom smyckena kan man hitta på livswedishdesign.se. Tjejen heter Malin och hon är super duktig! Jag har också en Lycklig berlock =)

2010-09-21 @ 11:27:39
Postat av: Therese

Liv Design är dock dyrare på sina berlocker och det man inte får glömma är att momsen är annorlunda i Norge därav den dyrare frakten. Har ni frågot angående frakten på smycken till Norge så kanske det går att ändra maila till [email protected]

Mvh Therese koffert Stockholm

2010-10-29 @ 00:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91