Min poncho & dagens ros.


Idag inviger jag min nya poncho från DAY. Du finner den hos "Fjerde" på Steen & Strøm och ponchon är verkligen ett perfekt höst-plagg!

Visar en till dagens så ni får se hur jag ser ut utomhus idag och för att visa att min vardag inte alltid är lika glammig ;)  Jag har varit och lämnat sopor (ni vet sånt som är för stort / ej passar i soptunnorna på gården..) på en Gjenvinningsstasjon utanför Oslo och dagens ROS går till männen som jobbar där! De hjälper en blondie som mig att kasta rätt sopor i rätt container. 

Nu sticker jag strax ut igen så tjingeling så länge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är härlig



Kram

2010-09-07 @ 15:19:29
Postat av: nina

Så fin poncho, sjekk også Dehn design.no for utrolig fine ponchoer. Wilhelmine

Postat av: Sagas mamma

Pliiiis, lite shoppingtips till våra rara döttrar. Jag var ute på stan idag och gick i kedjornas butiker....men vad ska man välja? kjolar...klänningar...byxor...toppar. Har du några säkra tips? Och vinterjacka?? hilfe



2010-09-07 @ 17:04:48
Postat av: Johanna

Vardagar är som de är ;-). Jag inte varit speciellt glammig idag jag heller då jag varit lite småförkyld. Men så är livet ibland. :-)



Hoppas på en bättre helg istället då jag till Köpenhamn!



2010-09-07 @ 18:43:51
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tjusigt!

2010-09-07 @ 19:00:57
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: frida

supersnygg poncho!

2010-09-07 @ 19:46:45
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Å så ber du dem ta kort på dig dessutom. Ja jisses... ;-)

2010-09-07 @ 19:56:38
Postat av: Marlen Wikström

Suck! har du "min" poncho! Mys i den! kjam

2010-09-07 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91