Min höst-uniform & Johannas fina besök.


Min dagens: favorit ponchon från DAY, jeans Diesel och skor Acne. Detta är min höst-uniform ;)

Ä.N.T.L.I.G.E.N hittade jag ett blogg-tillfälle mitt i min jul-styling :)  Hoppas att du har haft en riktigt BRA start på veckan?! Själv har jag varit mega-effektiv hela dagen och jag ska köra på några timmar till för jag har ett bra flyt just nu... Det är så häftigt då en sida plötsligt tar form och jag känner att YES! så ska den se ut!


Idag runt kl.18.45. Johanna kramas med fina J. Hjärtat har på sig kofta från Zara, bluse Benetton, jeans-tights H&M och hårspänne Prinsessefin.

Idag, efter dagis, har Johanna varit  på besök hemma hos en av sina f.d. dagis fröknar (hon jobbar på den avdelning på dagiset där J gick då hon var 1-3 år). Det var "stort" för hjärtat att få gå hem till J och jag är enormt glad & tacksam över att J bjöd hem Johanna till sig. Det betyder mycket för oss.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Som din datter og tidligere barnehagetante ligner på hverandre. Nesten så man skulle tro de var i slekt. Sikkert derfor de har god kjemi også.....det er en likhet der :)

2010-09-13 @ 23:14:59
Postat av: Karin - AlicesMamma

Igår när jag läste att du höll på med en julstyling tänkte jag verklgen "jösses - redan", fast jag vet att magasinen är nån månad före. Men idag fick jag hem en ny Ellos-katalog - med julpynt! Då tänkte jag på dig :)



Lycka till med projektet :)



God jul! Eller god natt menar jag såklart ;)

Postat av: Anonym

*



*



*



VILL NI TAPPA ER APTIT?



VILL NI MÅ ILLA?



KOLLA IN DET HÄR !!! VARNING FÖR ER KÄNSLIGA ;)



'

'



http://psychedelique.blogg.se



http://psychedelique.blogg.se



http://psychedelique.blogg.se

2010-09-14 @ 00:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91