Interiör inspirasjon till barnrum.


Den fantastiska tårt/kake-lampan står på önsklistan till J´s rum tillsammans med garderobskåpen.

I senaste nr av
Kamille Mor & Barn (nr.3) så har jag bl.a. stylat 2 interiörsidor där jag valt ut mina personliga favoriter till ett flickrum och ett pojkrum.


Jag älskar den här stilen på pojkrum. De fina bokstaverna är de som J har på sitt rum och som ni ofta frågar mig om. De kommer från PoshGraffiti. Lekehuset är från samma kollektion som Johannas rosa.

Om du inte redan köpt magasinet så säger jag bara: löp & köp! Och till er i Sverige: jag ska eventuellt till Stockholm snart så jag får kanske ta med mig en kartong med magasiner och ställa mig och sälja dem under svampen? ;)


Kommentarer
Postat av: Anne

Ser såååå fint ut. Vilka fina sidor.

Är verkligen tråkigt att man inte kan få tidningen i Sverige, så du kanske får offra dig och stå där under svampen:-)))

Trevlig söndag till dig och din familj.

2010-09-05 @ 13:26:08
Postat av: Miss.Gizmolina

Anne-

Tusen tack! :) och jag håller med dig: det är synd att magasinet inte selges i Sverige... Trevlig söndag till dig också! :) Kram !

Postat av: karoline



Fantastiskt vad inspiration jag fick, underbart när man börja flöda med olika ideér. Var hittar jag vimplarna.



Karoline

2010-09-05 @ 19:10:37
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh vilken härlig inspiration, sitter med lupp och försöker läsa bildtexterna! Är övertygad om att min son skulle älska NY-bilarna, men har oerhört svårt för att se vart de kommer ifrån, får man fråga vart? Ha en fortsatt härlig söndag. KRAM

2010-09-05 @ 21:25:29
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Karoline-

Vimplarna kommer från Maileg. www.maileg.dk De är en höst nyhet och de är hur fina som helst !:)



Lotta-

N.Y bilarna är ett sett som kommer från Le Toy Van (www.letoyvan.com) Pris: 199nok för alla 6. Finns bl.a. hos norska butiken www.riktigeleker.no men du får helt säkert tag i dem i Sverige :)



KRAMAR !! :)

2010-09-06 @ 00:36:13
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91