Thank god it´s friday !!


Helgens motto! + födelsedagshälsning till min gala venn
Jonas. Love you!!

Mina kära bloggvänner!

När jag har som mest att göra (som nu...) så lyser era trevliga och fina kommentarer upp mer än vanligt! Jag blir SÅ glad varje gång jag tittar in och läser vad ni skriver och det är tack vare er som Gizmolina är den blogg den är för er feedback formar innehållet. Glad i er !!! :) 


Dagens Johanna: klänning Chill Norway, vit t-shirt Kapp Ahl, hårspänne Prinsessefin, strumpbyxor från Daisy och skor H&M. Det fina lekehuset kommer från nettbutiken Prinser & Prinsesser.

Efter en fm med plock & diverse kontorsjobb så ska jag strax hoppa in i bilen och köra iväg mot Sverige. Mat ska shoppas och jag ska njuuuta av att ha svensk mark under fötterna en stund för oavett hur bra jag trivs i Norge så är det ändå Sverige som äger mitt hjärta...


Mina armband har fått nytt sällskap. Den flätade läderremmen med små silver kulor flyttade in på min handled igår och det känns som ett perfekt everyday-armband. TACK för presenten älskling! :) (uppifrån och ned: Cartier (fick de då Johanna föddes), Julie Sandlau och Nomination (fick av mamma i 30 (?) års present).

Eftersom jag blir borta hela em så kör jag på med ett par färska star-pics på ett par snygga mamas:


Det känns som att Sarah´s motto för dagen var "colour me happy"! ;) och är det Kina-skor jag ser på fötterna?? Sarah följer sin son till skolan varje dag. Det tycker jag är mama-power :)


Snyggaste Gisele med sin lilla skatt.

Nej, nu är det bäst jag kör iväg innan rusningstrafiken (oh yes, den startar tiiiidigt i Norge ;) sätter igång så jag önskar dig en FABULOUS fredag och en AMAZING weekend ! 

P.S bra musik är ett must i bilen, jag kommer att lyssna på den HÄR på repeat..

♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: charlotte

Gulligt lekhus!!

Postat av: Caroline

Hei Anna-Stina! Takk for fInE ord og fInE og iNsPiReReNdE bilder!! Ville bare ønske deg en herlig fredag og en flott helg! :) Håper du får slappet av litt i helgen da...

Kos deg med svensk shopping - det skal jeg senere i dag også. Kanskje vi sees på Nordby? ;) Btw, jeg har sett at Kamille er å få kjøpt i den lille "bladkiosken" utenfor MaxiMat på Nordbysenteret. Et tips til dine svenske lesere som bor i nærheten :)

Klem, Caroline

2010-09-10 @ 12:26:13
Postat av: Evelina

Hej hej!

Älskar att läsa din blogg! Den är så inspirerande och bjuder på mycket fint. Vill fråga vad som hände med ditt företag som du skulle starta upp förra året efter att ni kom hem från Thailand? Gizmolina & Co? Ha en bra dag!!

Kramar

2010-09-10 @ 12:37:13
Postat av: Karin - AlicesMamma

Åh, passa på att njuta lite av svensk mark vet ja´! Hoppas du finner det du söker.



Ha en fin fredag!!!

2010-09-10 @ 12:43:55
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilka fina armband, älskar armband just nu. Är en riktig periodare när det gäller smycket och varierar mig mellan halsband, armband och örhängen, men aldrig allt samtidigt! Hoppas du hittar mycket gott och kör nu försiktigt! KRAM

2010-09-10 @ 12:50:44
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Johanna är söt som en påse karameller! Jag önskar att min dotter ville ha sitt hår uppsatt, men det flyger omkring henne som ett troll på upptäcksfärt!

Trevlig helg!

2010-09-10 @ 12:52:35
Postat av: Pethra

Visst är det, Norge är härligt men Sverige är ändå Sverige. ;)



Hoppas ni får en härlig dag och en underbar helg!

2010-09-10 @ 13:07:08
URL: http://frupethra.blogspot.com
Postat av: Marthe

Hei hei:)

Liker bloggen din så godt, og når du viser eller tipser klær eller interiør!:) Fortsett med det!

Elsket armbandet med sølv kuler på! Hvor er det fra?? Det har jeg lyst skal flytte inn hos meg også!!

Har akkurat kjøpt øredobber fra din venn Randi som du har blogget om, og de er sååå fine!! Takk for tips!!

Ha en super fin dag:)

M:)

2010-09-10 @ 13:51:19
Postat av: Jennifer

Var kommer det fins flätade armbandet ifrån? kram

2010-09-10 @ 15:12:22
Postat av: Ida

God tur til Sverige!

Vet du når den beige kåpen/jakken til dame fra HM som du tipset om i Kamille Mor og Barn kommer i butikk?

Takker for svar:)

2010-09-10 @ 15:15:22
Postat av: Johanna

Lekhuset är så sött:-) Trevlig fredagskväll:-)



Klem klem

2010-09-10 @ 15:54:15
URL: http://freyla.blogg.se/
Postat av: Mia

TGIF!! ;)

Kan du vise frem klær du har/gjerne ville ha hatt fra TiMo og Cathrine Hammel? Vet at du har en del fra disse designerne ;)

Klemklem

2010-09-10 @ 16:03:53
Postat av: Mirva ♥ m. sönerna -04 & -05

Hej Anna-Stina!



Vilka FINA armband du har! Använder du alla varje dag eller bara då och då? Jag vill också ha nåt liknande! :) Snacka om att du inspirerar mig VARJE dag! Du är och förblir min största inspirationskälla. Fortsätt som du gör!



PS. Gisela, WOW !!!!



KRAM Mirva

2010-09-10 @ 16:43:34
Postat av: Veronica, mamma till lilla Annie

Supersöta Johanna, hon är ju såå go =) Dina armband är verkligen himla snygga. De klär dig. Önskar en alldeles underbar fredag och hoppas ni får en mysig kväll. Tusen kramar.

2010-09-10 @ 17:25:42
URL: http://vironica.blogg.se/
Postat av: JULIA BJÖRCK

SNYGG BLOGG!:D



JAG KOMMER LÄGGA UPP EN DAGENS BLOGG

TÄVLING IKVÄLL OM DU VILL VARA MED!:)

http://julib.blogg.se

2010-09-10 @ 18:08:46
URL: http://julib.blogg.se/
Postat av: Wojtan

2010-09-10 @ 18:12:30
Postat av: Wojtan

Hej



Ditt nya armband var verkligen snyggt. Enkelt, men ändå med finess. Hoppas du har haft en bra resa till Sverige, och så önskar jag dig en trevlig helg.

Kanske ett gott glas bubblor när du kommer hem :)



Kram Åsa

2010-09-10 @ 18:15:26
URL: http://www.wojtansblogg.se
Postat av: Lise-Lott

Jätte snygga armband!

Postat av: A House With A View

Trevlig helg önskas dig med! Superfin klänning på din söta dotter och jag gillar också dina armband!! Ja men visst, Sverige ÄR bäst, hihi!



Kraamiz aka

2010-09-10 @ 21:19:09
Postat av: Petronella

Gillar oxå din blogg. Läser den varje dag och blir så inspirerad! Har slutat med att köpa fashion -magasiner då din blogg got it all! Blev förälskad i ditt nya flätade armband med silver kulor, vart kommer det i från????

Keep up the good work! Kram!

2010-09-10 @ 22:00:08
Postat av: Fredrik Modekillen

snygga armband ;)

2010-09-10 @ 22:59:48
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Giseles adamsäpple går inte av för hackor, hon ser ut som en man!!

2010-09-11 @ 09:21:57
Postat av: Cina

så söt Johanna var på den bilden.

2010-09-11 @ 10:28:28
URL: http://stilsakert.blogg.se/
Postat av: Jonas

Tack hjärtat!!

2010-09-13 @ 14:33:14
URL: http://www.jonasnoren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91