Godnatt helgen!


Förra året var på Mallorca 2 v i september med våra kära vänner M & B (vi saknar er!!) och så här såg vi ut den dagen då vi reste hem. Bilden påminner mig om att jag ska gå och ta lite sol i veckan ;)

Nej, nu får jag ge mig för idag och gå raka vägen till sängen om jag ska hinna sova några timmar innan det är dags att stiga upp igen ;)  Eftersom det inte blev någon dagens idag så gick jag in i arkivet och tittade vad vi gjorde den här dagen för exakt 1 år sedan? då hade vi precis landat på Mallorca. Nu fick jag akut res-lust... !

SwEeT dReAmS!


Kommentarer
Postat av: Elemina

nu har jag en tävling i min blogg där man kan vinna de ombloggade ringarna med djurmotiv från H&M, var med om du vill! :)

Postat av: Camilla

Hej



Vi är lika resesugna vi, skönt att komma iväg på höstkanten då det börjar bli grått och kallt.



Fick hem en leverans från ChillNorway idag, deras barnkollektion är fantastisk!



Ha en fin dag.

Klem Camilla

2010-09-13 @ 11:39:31
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Miss Dee

Tips;

10 st Combiné ringar söker nya fingrar...



Gå med i Miss Dee´s fanklubb och du är med! Gäller givetvis alla dina läsare

http://www.facebook.com/group.php?gid=135319973162063&ref=ts

2010-09-13 @ 12:00:31
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Liss

Var till Sunwing Cara bona bara för någon vecka sedan på semester. Oj, så bra det var. Roligt att titta på dina tidigare bilder därifrån.

2010-09-16 @ 08:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91