Godnatt darlings.


Nu då jag jobbar med nästa nummer av Kamille Mor & Barn + gör diverse inköp så blir de en hel del besök hos agenturer. Idag besökte jag bl.a. ljuvliga
 babycottons & Il Gufo. De bedårande ting ni ser på bilden finns ute i butik denna höst/vinter. Och se de söta dockorna = fina presenter till nyfödda. Min dagens = silketunika från Chill Norway och jeans från Diesel.

Det var den fredagskvällen... Efter en minst sagt fullspäckad vecka så slocknade jag (bokstavligt talt) i soffan i kväll strax efter Kristallen-galan där bl.a. ett par favoriter vann priser: David Hellenius & Solsidan. Men vem var det egentligen som ramlade av scen? Victoria S? Får checka i tidningen imorgon ;)


Och på tal om Chill Norway så var jag även innom deras showroom idag. Deras a/w kollektion tycker jag är den finaste de gjort och denna underbara topp med änglavingar + den söta kjolen finns ute i butik nu.


Lilla J har toppen i vitt (med rosa änglavingar bak) och kjolen finns, som du ser, även i rosa (we like ;) Kollektionen finns bl.a. hos Daisy.


Min lilla ängel :)

Nu är det bäst att jag kryper ner i sängen så jag hinner sova gott några timmar innan little Miss.Angel vaknar.

♥ NaTtAkLeM ♥


Kommentarer
Postat av: astrid

god morgen.Ønsker deg og dine en fin fin lørdag,Selv skal jeg male ferdig mitt soverom.Liker.Kos dere masse og husk du beriker oss med dine innspill og blogg.klem

2010-09-04 @ 05:23:06
Postat av: Karin

Jag tror det var den arga snickaren, han såg rätt rund ut om fötterna, ha en bra dag kram:)

2010-09-04 @ 05:28:42
Postat av: Miss.Gizmolina

astrid-

Stort TACK för din trevliga kommentar som piggar upp min trötta morgon! :) Det låter riktigt härligt att måla sovrummet, lycka till!! Önskar dig också en fin, fin dag ! KLEM! :)



Karin-

Ha,ha ja, jag tror också att det var han. Herregud, de killarna var i n t e nyktra. Pinsamt.. ;) Önskar dig en underbar dag ! Kram ! :)

Postat av: Karin - AlicesMamma

Men finaste AnnaStina - hur orkar du med ditt tempo med den dygnsrytmen som du har... det är för mig en gåta! Men så verkar du också vara en av de gladaste, mest positiva och härliga bloggtjejerna jag vet!



Ha en fin lördag, stora kramar!

2010-09-04 @ 09:06:47
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Eva

Hejsan. Väldigt söta kläder till en liten prinsessa. Finns det några söta kläder till en prins med?

Kram

2010-09-04 @ 09:59:07
URL: http://sjubarns.blogg.se/
Postat av: Tindra

Snälla, söta A-S, när lilla Miss Angel vaknar låter du pappa JIG ta hand om henne. Det fixar han nog! ;)



Kramiz

2010-09-04 @ 10:03:35
Postat av: Maria

Tror nog också det var arga snickaren eller hans kollega som ramlade av...hihi, de festade på rejält såg det ut som! Mycket pinsamt...

Och Victoria S..."no comments" ;)



Ha en underbar dag, och njut av lördagen! kram

2010-09-04 @ 10:52:05
Postat av: Miss.Gizmolina

TACK för all positiv energi ni ger mig med era kommentarer! :)



Eva-

Chill Norway gör endast kläder för tjejer.



KRAMAR !! :)

2010-09-04 @ 12:08:46
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91