Godmorgon tisdag & Odd Molly news!


Dagens tänkvärda. Om man tänker för länge kan man bli stående på ett ben... Så: just do it!

Godmorgon darlings!

Precis då jag hade somnat i natt så kom hjärtat tassande men som tur var så fick vi somna om fort båda två :)  Oslo bjuder på ett grått & regnigt väder idag så det blir Hunter på fötterna och paraply i handen. Men är det någon mer än jag som har typ 10 trasiga paraplyer liggande? jag måste rensa ur och köpa mig ett nytt som är vattentätt och som matchar höstgarderoben. Kanske ett från Lisbeth Dahl ? , hon har alltid fina detaljer på sina.


Det har droppat in fler news från Odd Molly hos
Daisy, bl.a. den här fina silke tunikan (med fickor! och rosett/sløyfe bak) som heter Art Silk Tunic....


...och den här sköna jackan som heter Broken Coat. Den kommer värma skönt i vinter...


..och ett extra pluss för att den har hette! (passar fint vid snöstorm;)


Nu ska jag packa ihop min lilla rosa pc och ta med mig den till frisören så jag önskar dig en strålande dag!!


♥ KrAmAr & kÄrLeK! ♥


Kommentarer
Postat av: Åpent hus

hei

så fine hverdagstanker du deler

og så mye anna fint også :)

ha en strålende dag

hilsen Åpent hus

Postat av: Pethra

Hej söta du!



Tack för alla fina nyheter du delar med dig, känns som att man är ständigt uppdaterad, vilket är ett stort nöje. ;)



Hoppas du får en härlig dag trots regn och rusk, vilket även vi här i Göteborg har!



Kram

Pethra

2010-09-14 @ 10:06:08
URL: http://frupethra.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej! Undrar över storleken i odd-molly tunikan Art Silk Tunic! Är den normal? Vilken storlek har du??

Kram och tack för fin blogg! /Camilla

2010-09-14 @ 10:11:32
Postat av: Johanna

Vad är det för klocka du använder? Looks fab!!!

2010-09-14 @ 10:42:51
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Reidun

HEI!

Dagens ord er alltid like fine å lese..og de er virkelig til ettertanke...så nydelig tunikaen din er..nydelige farger..jakken blir nok god å ha til kalde dager.Ha en fin dag i regnværet.

2010-09-14 @ 11:01:40
Postat av: Viola

Så fin du är i art silk tunic. Den önskar jag mig i vinrött :)



Kram från V

2010-09-14 @ 11:10:09
URL: http://www.blavioler.blogspot.com/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Snygg som vanligt! Hoppas att du får en härlig stund hos frisören, passa på att koppla av lite! KRAM

2010-09-14 @ 13:05:21
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad fin du är i tunikan. När jag tittar på Daisy shopens hemsida så verkar det finnas en nätbutik också, däremot så var det bara ett pyttelitet sortiment och inte alls alla fina saker som du visar upp ;)! Är den under utveckling?

2010-09-14 @ 13:39:04
URL: http://mammatillmaja.blogspot.com/
Postat av: Miss.Gizmolina

Tusen TACK för all positiv feedback! :) Ni är riktiga solstrålar !!!



Camilla-

Jag har size 2 på min tunika, den känns helt normal i storleken (jag har alltid size 2 på plagg från O.M.).



Johanna-

Min klocka kommer från Triwa och det är den som svenska prinsessan Medeleine ofta använder :) finns bl.a. hos www.zimba.no



Lotta-

Önskar att jag var bättre på att koppla av då jag är där... jag jobbade heeela tiden... Men nästa gång så! )



Nu har vi fått sooool i Oslo. Jippie !!



KRAMAR !!!! :)

2010-09-14 @ 13:42:46
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nydelige klær as always;)Så bra å få se de litt nærmere. Er så forskjellig fra produktbildene syns jeg. Ha en super dag videre. Klem

2010-09-14 @ 14:02:47
Postat av: Evelina

ÅÅ jag dör vilken snygg tunika från Odd Molly. Have 2 have! :)



Kramis Evelina CL

2010-09-14 @ 19:13:55
URL: http://eveangelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91