Godmorgon sköna söndag!


Dagens tänkvärda.

Godmorgon bloggvänner!

Idag har vi en lika vacker morgon som igår med strålande soool från en blå himmel och jag känner mig full av energi och laddad att ta tag i dagen! :)  Jag ska jobba hela dagen lång med ett par uppdrag men det känns bara inspirerande och kul.


Lördag eftermiddag. Johanna hoppade, och hoppade och .....


...sprang runt på studsmattan innan hon hoppade ännu mer. Till slut så sa hon "mamma, jag har ont i benen". Tror väl jag det efter ett sånt träningspass ;) Bilden får symbolisera att det är full fart framåt som gäller hos mig idag.

Jag önskar dig en riktigt S K Ö N söndag fylld av avkoppling! :)

♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: maria

härlgia bilder du! :)

Postat av: Amanda - MANDOSA

söta bilder ;)

2010-09-05 @ 11:56:38
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91