Godmorgon onsdag!


...passar nu då jag är lite smått i sömn...

Godmorgon sweeties!

Oj, oj, så trött jag var igår...zzz...jag somnade vid skrivbordet typ 38 gånger och då jag satte mig i soffan för att se röstresultatet i Idol så var det kört, det tog nog max 2 min så sov jag och jag vaknade, sittande i soffan för en stund sedan. Så nu undrar jag nyfiket vilka som gick vidare? Hoppas på Miss.Finland el Alice & Weise... (checkade på nett nu, Grattis! Alice & Andreas!)

Egentligen borde jag krypa ner i sängen igen men jag ska köra på med jobbingen och sen - då jag lämnat hjärtat på dagis så ska jag hem och slappa lite ;)


Tisdag runt kl.16.45. Johanna och hennes kompis A är på väg hem till oss efter dagis för en playdate. De var sååå söta ihop och igår fick jag se J´s första pusskalas. Mitt hjärta smälte....

Nu önskar jag dig en riktigt mysig morgon och en strålande dag och du, ikväll har den fina barnbutiken
Zimba kundkväll mellan kl.18-20 och du är välkommen!! Hoppas vi ses! :)


Happy
onsdag!


♥ KrAmAr ♥


Kommentarer
Postat av: karolin

GODMORGON! Jättefina solisar! Duktig du är som kämpar mot sömnen och jobbar på! Girl power om något! Önskar dig en härlig lilllördag!

Postat av: Johanna

Solglasögonen är verkligen SÅ fina. Tyvärr lyckas jag alltid ha sönder dem -dyra som billiga. Sätter mig på dem, de blir repiga osv. Otur! :-)

2010-09-29 @ 08:21:04
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

Vilken söt bild på de två hand i hand =)



ja helt rätt gick vidare från idol igår!

2010-09-29 @ 09:25:41
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91