Sista bilden som thirty-something...


Strax efter kl.24 kväll mot 17:e september = jag hade precis lämnat thirty-something bakom mig och skålar in mitt nya år med fina gizmoängeln Heidi. Min make-up hade duktiga
Emma gjort.

Eftersom jag inte bjuder på någon dagens idag så får ni se en bild ur arkivet istället. Och om du är nyfiken på vad jag har på mig idag så kan jag avslöja att det är en skön topp från Chill Norway och jeans från Replay. När jag var till redaktionen så åkte mina Ugg´s + en stickad kofta från Odd Molly på. Det är kyliga kvällar nu och söndagar gillar jag att chilla... = softa sköna kläder är på :)


Strike a pose ! Jag hade på mig en tunika från Line of Oslo.

Jag är så otroligt glad över att vi har världens sötaste barnvakt till Johanna. Då jag kom hem från red så sov hjärtat gott i sin säng och nu ska jag köra på en stund till på kontoret innan jag också kramar kudden. Kan inte vara upp för länge idag för imorgon har vi foto-shoot och då vill jag så klart se pigg ut :)


Kommentarer
Postat av: Fia-More of White

Sov Gott & Lycka till imorgon!



Kram Fia

Postat av: christine

Hei Anna Stina!

Dette er Christine som du hilste på hos Daisy på fredag. Ville bare si at det var veldig hyggelig å møte deg "in real person", og ikke bare følge med deg her på bloggen. Ønsker deg masse lykke til på foto-shoot i morgen. Håper du har funnet ut hva du skal ha på deg, ikke at det spiller noen stor rolle, for du ser fantastisk ut uansett:-)



Sweet dreams!



Klem Christine

2010-09-26 @ 23:39:02
URL: http://www.romforto.blogspot.com
Postat av: Sundaboet

Trevlig blogg ! Är du intresserad av att äta nyttigt och att hålla dig frisk och stark! Då ska du besöka min blogg =) En ung sjuksköterskas egna tips!



Välkommen!

2010-09-27 @ 08:48:10
URL: http://sundaboet.blogg.se/
Postat av: Babbs

Vad kul att få ta fina bilder. Lycka till!



Skall bilderna vara till något jobb eller är det privata bilder du skall ta?



Du... det var en snygg väska dufick av JIG och inte var den direkt billig heller ;)



Men man fyller ju bara 40 EN gång,ikke sant?

Jag blir 50 i april nästa år men jag vill ha en resa jag.

Men det fick du ju också.



Visst är Hotel Diplomat ett toppenhotel?



Grattis i efterskott önskar jag dig!

2010-09-27 @ 09:49:26
Postat av: Sandy

Hoppla vad kul! Men firade du inte din stora dag med JIG?

2010-09-27 @ 09:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91