Dagens & Alice i Eventyrland.


Idag runt kl.17.10. Jag inviger ny bluse från
Odd Molly som precis kommit in hos Daisy. Under den har jag linne/singlett från Ti-Mo och jeansen kommer från Replay. I bakgrunden syns spår av en stressig måndags-morgon ;)

Jag skynadade mig som bara DEN att laga middag då vi kom hem från dagis idag men jag föll på mål-linjen för precis då maten var klar sov hjärtat...zzz... Hon är alltid ekstra trött på måndagar så nu sover hon för natten. Själv ska jag fortsätta arbetsdagen en stund till också tänker jag se premiären av "Halv åtta hos mig".

 
Häromdagen fick jag & Johanna en surprise i posten av en bloggläsare, nämligen boken Alice i Eventyrland. En fantastiskt FIN gåva! Boken låg i detta vackra paket och den är en pop-up bok till J´s stora förtjusning! Tusen TACK Marte!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: T

Veldig fin bluse :-)

Har du din vanlige str i den?

Jeg bor ikke i Oslo og må derfor ofte bestille OM på nettbutikker, av og til litt vanskelig og velge str når man ikke får prøvd plaggene.



Ha en fin kveld :-)

2010-09-06 @ 21:15:47
Postat av: Miss.Gizmolina

T-

Tusen tack! :) Ja, jag har min vanliga storlek på blusen, en size 2, så utgå från vad du brukar ha och gå för det. Happy shopping! Klem! :)

Postat av: Anonym

Jag tror du är Preggers! ;)



Saga

2010-09-06 @ 22:28:31
Postat av: T

Takk for svar, skal bestille den med en gang.

Tror jeg må innom Daisy en tur ved neste Oslotur!!

Klem

2010-09-06 @ 23:31:48
Postat av: Miss.Gizmolina

Sara-

Nej du, jag har bara mumsat i mig lite för mycket godsaker den senaste tiden...

2010-09-07 @ 07:48:03
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91