Trevlig kväll!


Johanna var på bushumör då kom in genom dörren tidigare ikväll :) Min nya favorit tunika från Hunkydory kommer från
Daisy, jeans Tommy Hilfiger Denim, skor Fiorentini Baker, klocka Triwa. Johannas tröja Chill Norway och strumpbyxor MP.

Pommisarna är strax klara och efter middagen ska vi heja på Bönderna i Dansfeber. Peter är orsaken till att jag tittar på programmet. Han ger verkligen järnet ! Om du missat vilken låt de framför så är det den HÄR. Bästa disco-schlager-låten! den gör mig glaaaad! :)

Ha en riktigt festlig lördag kväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

jättefina kläder ni har!

Postat av: Johanna

Oh så brun och fräsch du ser ut! :-)

2010-10-16 @ 20:19:45
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Evelina Lindström

Allt bra?

2010-10-16 @ 20:29:48
URL: http://leckerkexet.blogg.se/
Postat av: Sessan ☆

Synd det ligger så lite plagg ute på Daisy´s webshop ;(



Du visar så massa snyggt från dom liksom....



Din tunika var bara amazinga snygg!!



Njut Kvällen

2010-10-16 @ 21:11:28
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Lena Helmersson

Åh, vad fina ni är! Tunikan är suuuperfin, verkligen. Här hemma sitter, jag och min dotter och ser på dansfeber. Det är riktigt roligt och jag håller också på bönderna, men tycker att Morgan var rolig... Sedan är det ju för en god sak med tanke på Plans arbete ute i världen. Tänk vad bra våra barn har när vi får se hur det är i andra delar på vår jord.

Hej bönderna - nu kör vi! Ha en skön kväll och njut din söndag.

Kram,

Lena i Uppsala

2010-10-16 @ 21:34:42
Postat av: Britta bloggar

åh vad fina ni är!

2010-10-16 @ 22:48:51
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilka prinsessor! Ni är bara så fina :) Men nu är det godnatt för min del ;) KRAM

2010-10-16 @ 23:39:09
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Reidun

Hei!

Så lekker tunika du har på deg og Johanna, dere er jo så fine....ønsker deg en fin søndag!!

2010-10-17 @ 00:24:28
Postat av: Miss.Gizmolina

Tusen miljoner TACK för alla trevliga kommentarer & komplimanger! De gör oss glada! :) :)



Johanna-

Jag passade på att gå och sola idag då hjärtat var på baletten ;)



Sessan-

Åh så tokigt att de inte lagt upp den i shopen.. ska tipsa Daisy om att lägga in den där till veckan! Tunikan finns även i blek-rosa och är underbar.



Lena-

Ja shit så duktig Morgan var! impad!! och ja, programmet fyller en fin fuktion. BRA att Plan finns! och fint att påminnas om hur bra vi har det i vår del av världen.



Önskar er alla en riktigt SKÖN söndag! KRAMAR!! :)



2010-10-17 @ 01:19:23
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: cathrine

Hei!Supesøt tunika,har de de nå?!Og du,det bladet du skrev om for en liten tid tilbake...mama gravid,hvor kjøpte du det?Har lett og lett etter det...



ha en god dag!

2010-10-17 @ 10:58:03
Postat av: minna

Hej!



Vill säga först och främst att din blogg är så underbar/inspirerenade :)

Sen är jag intresserad av vart du köpt hall bänken som syns i bakgrunden med korgarna?

Maila mig gärna kram & trevlig söndag:)

2010-10-17 @ 13:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91