Tittut bakom klistermärket...


Hemma hos oss runt kl.21.10 Alltså helt seriöst: här ser ni hur det går då städerskan lyser med sin frånvaro i några veckor..  ;) Känns som att det är läge för mig att putsa spegeln imorgon, eller vad säger ni? 

Min plan var att vi skulle ankomma Oslo lagom till Idol drog igång ikväll men bra precis prick kl.21 kom vi hem och då hade vi precis missat bästa fredagsunderhållningen så jag slog på Skavlan, packade upp maten, tände ljus, tog på mig mysuniformen etc etc. Och sen, typ 21.55 så bläddrar jag i Aftonbladet för att se vad resten av TV kvällen hade att erbjuda och då ser jag att Idol pågick fram till kl.22. Tror ni jag blev less, eller? ;)  Ja, ja, jag fick i alla fall med mig utrösningen och det var helt OK att Sassa fick lämna tycker jag. Håller en knapp på Andreas, han är utmärkt ögongodis :)


Min älskade Gucci sprider harmoni i vårt hem...

Nu ska jag njuuuuuta lugnet, mumsa i mig Kina Snacks ta ett glas vitt och köra igång en dvd med Lipstick Jungel. Jag håller på att se ikapp 1 & 2 sessong som jag köpte i Thailand. Inte ofta jag lägger benen högt och softar framför en dvd, men ett avsnitt på typ 40 min är precis lagom ;)

Hoppas att du haft den FAB fredag jag önskade dig på morgon och att du får sova som en prinsessa i natt.


Kommentarer
Postat av: ilayda

härliga bilder <3

Postat av: Linda

Gucci är en sådan fin katt! Han ser så mysig och lugn ut. Det låter som du fick en helt ok kväll utan idol!

2010-10-09 @ 07:29:11
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Linda-

Han är verkligen mysig & lugn och han sover vid min kudde (nästan) varje natt :) Just nu sitter han i fönstret och tittar ut..



KRAMAR ! :)

2010-10-09 @ 08:36:08
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Aww så söt! :D

2010-10-09 @ 08:40:37
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, fina pics på dig & Gucci.

Like it! Ha en fin dag!

Kraaam

2010-10-09 @ 08:42:49
Postat av: MammaMorran

Visst är det hemtrevligt med en katt! Vi har en Kattis ;)



Kram

MammaMorran- kika gärna in i min blogg och läsa om livet som ung flerbarnsmamma med en son som har ADHD/Autism

2010-10-09 @ 10:41:25
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: a

söt gucci :)

2010-10-10 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91