Sweet dreams!


Fina julbilder från danska
Green Gate får avsluta den här fredagen.

Jag såg att ni tyckte att bilderna som jag startade dagen med, från Green Gate, inte var så juliga. Det beror på att bilderna är från deras höst/vinter kollektion men jag tycker att det är så fint med lila till jul så därför visade jag dem :)  Avslutar bloggdagen med ett par bilder som är mer jul. Jag älskar färgmixen!


Vackra omslagspapper + fina band i tyg = A & O inför julen.

Jag ska försöka komma mig i säng snart...zzz... så vi ses igen imorgon. Och du, jag besökte ju Green Gate´s monter på mässan i augusti, du kan se inlägget HÄR. Nästa julkollektion jag visar blir Lexington :)


♥ SwEeT dReAmS ♥


Kommentarer
Postat av: JonaZ

ok

Postat av: Mirva ♥ m. -04 & -05

God morgon,



För första gången har vi bestämt att vi inte längre byter julklappar mellan oss vuxna. Så visst är det viktigt med vackert papper & snöre även till barnen men de vill ju helst ha lite barnsligare motiv...



KRAM Mirva

2010-10-16 @ 06:55:04
Postat av: Johanna

Vad härliga bilder! Jag älskar att packa in fina gåvor i fina papper och snören. Lovely!

2010-10-16 @ 08:06:05
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilka inspirerande bilder, tänk att julen snart knacka på dörren, DET är helt amazing! Kram och trevlig helg!

2010-10-16 @ 09:18:47
URL: http://camilladenlilla.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Det här var ju mer juligt, det tycker jag, men jag håller med dig, lila ÄR snyggt! Åh, kan inte låta bli den färgen. Och många andra bloggar är också inne på lila som accentfärg. Hoppas att ni får en härlig lördag. KRAM

2010-10-16 @ 09:53:20
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91