Puss på er !


Runt kl.17.30. Det blir en del web-cam´s foton nu då vi sitter på Skype varje kväll och idag väljer vi att bjuda på ett pusskalas :)

Mitt söta hjärta somnade nyss sött på soffan så nu ska jag bära in henne i sängen. Vi har haft ett par jobbiga nätter då J vaknar och drömmer otäcka drömmar så även jag är ovanligt trött...zzz... Men innan jag lägger mig ska jag skriva klart ett uppdrag, äta goda jordgubbar och titta på premiären av Bonde Söker Fru (svenska TV4) tänkte jag. Fast vi får väl se hur länge jag klarar att hålla mig vaken ;)

Önskar dig en trevlig kväll! och vet ni, nu är det - på riktigt! (mitt fel att det tagit så lååång tiiiid) - dags att flytta bloggen om några dagar så lagra
www.gizmolina.com så att ni inte tappar bort mig :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Härlig blogg. Söt dotter!

Postat av: Malin

Tack för påminnelsen om Bonde Söker Fru! Ska kika på det i iphonen nu :-) Kram!

2010-10-06 @ 22:20:24
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Postat av: Britta bloggar

Gott med jordgubbar! Skype är verkligen fantstiskt bra!

2010-10-06 @ 23:15:38
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91