Onsdag = lill-lördag!


Igår shoppade jag höstens första tulpaner (på Markedsplassen Blomster i Bostadveien) och nu förgyller de fönstret på mitt kontor.  Love them!

Hello sweeties!

Oj, vad fort tiden går här i min lilla juleverkstad, klockan är ju redan lunch! Jag hänger inte riktigt med i svängarna..  Idag är det så grått väder att jag trodde att det var natt då jag vaknade så därför fick jag en liten chock då jag såg att klockan var 08 ! Vi girls är verkligen sömntutor ;)


Igår gjorde jag flätor på J för första gången och det tyckte hon så mycket om att jag fick göra om det idag. Hon håller på att spara ut håret. Säger att hon vill ha lika långt som mig. Sött!


Utanför dagis runt kl.09.20. Hårspänne Prinsessefin, hårsnoddar H&M, jacka How to Kiss a Frog, vit bluse shoppad i Thailand, tröja + byxor Benetton och skor Pom D´api.

Jag ska strax åka iväg ut och fixa några ärenden, sen väntar mer skrivjobb vilket passar mig fint idag för jag känner mig inte helt i topp-form...Men det går säkert över fort!  See you later darlings!


Kom ihåg: Carpe Diem!!!

♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla - En mammas dagbok

Så söta flätor Lill-Stumpan har!

Postat av: Josefine

Men så FIN Johanna är - stora damen! Vad lyxigt med tulipaner, jag tror jag ska tänka om nästa gång. Inte rosor men tulips. Det känns crazy att du har juleverksted därhemma nu men så skoj att se sen. Msyigt med julstämning i höstmörkret.



KRAM!

2010-10-06 @ 13:29:47
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Miss.Gizmolina

Camilla-

Tack ! de är inte de snyggaste, men söta ;) Önskar dig en flott dag ! :)

2010-10-06 @ 13:29:58
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Josefine-

Jag har inte juleverksted på det sätter, jag stylar jul-shop-sidor ;) Men det ger julstämning på hög nivå det också. Klart du ska shoppa tulpaner! de är underbara. Önskar dig en FAB dag! :)

2010-10-06 @ 13:32:40
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt med krispiga tulpaner...:-)

2010-10-06 @ 14:09:46
URL: http://spetsochbetong.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jul-shop sidor..låter som ljuv musik i mina öron!! Min dotter sa igår när vi åt frukost.."mamma,kan vi inte låtsas att det är december?"

Och Tulpaner..underbart!!

Ha en härlig lill lördag! I gårkväll var det House Wifes...ikväll Grey´s anatomy!! Bara tända ljus och mysa!

Kramar

2010-10-06 @ 14:39:28
Postat av: Maria från Luleå

glömde skriva mitt namn! ;)och ps..inga tulpaner här tyvärr.....

2010-10-06 @ 14:40:38
Postat av: Emma

Underbara tulpaner! Älskar dessa blommor!



Sötnos du har till dotter! : - ) Hon passar jättebra i flätorna & kommer att passa lika bra i långt hår som mammans sin!



Mysig lill-lördag & Stor Kram

2010-10-06 @ 14:53:53
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Johanna skulle bara veta hur du fuskar med ditt långa hår ;-)

Härligt med tulpaner, här hemma står en stor bukett vita tulipaner på köksbordet- vet inte varför men färska blommor ger både glädje och trivsel! Kram på er!

2010-10-06 @ 15:26:31
Postat av: Anonym

En sak till förresten, du borde ändra din text i vänsterspalten- J är ju stora damen nu, ingen liten 2åring :-)

2010-10-06 @ 15:27:33
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Alltid så fin! Och vilka fina flätor du fått till, mina hänger på halvstång efter en timme. Fast det är klart, lite beror det också på hårkvaliteten... Jag hoppas att ni får en fortsatt underbar lill-lördag. Jag ska tända ljusen och klippa om alla rosor jag har hemma. KRAM

2010-10-06 @ 15:30:04
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar din blogg du är BÄST :D dina dagens tänkvärda är helt otroliga. När något negativt kommer upp så är det bara att läsa dina dagens tänkvärda för man blir på så glatt humör. Tack för att du finns :)

2010-10-06 @ 15:40:32
Postat av: Anonym

Gulligt med flätor. Fläta in band så samlas håret ihop lite och får stadga.

2010-10-06 @ 16:47:26
Postat av: Miss.Gizmolina

TACK för alla fina & trevliga kommentarer!



Charlotte-

Vet du, mitt egna hår exakt lika långt! jag har extensions för att fylla ut och få tjockare :)



Anonym-

You made my day med dina fina ord. TACK!!! :)



KRAMAR till er alla ! :)

2010-10-06 @ 17:11:43
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Nähä du!? Ditt egna hår såg verkligen inte speciellt långt ut när du visade bild på det sist!

2010-10-06 @ 21:07:35
Postat av: Anonym

Sara-

Ehh...vilken bild? Det är faktiskt lika långt. Finns väl ingen anledning för mig att skriva det om det inte är så? och det hade ju inte spelat någon som helst roll om det var kortare? så varför skulle jag hitta på? :)

2010-10-06 @ 21:32:41
Postat av: Lattemamman!

Vackraste mamman och sötaste Johanna!!! Ni är så fina, hoppas du får en skön kväll. Underbart med tulpaner, stor kram!!

2010-10-06 @ 21:32:55
URL: http://blogg.mama.nu/lattemamman
Postat av: Miss.Gizmolina

Lattemamman-

Tusen tack för din fina kommentar! :) Jag önskar dig också en skön kväll! Kram ! :)

2010-10-06 @ 22:39:31
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: MARIAHS

Hun var bare helt skjønn med fletter:) Og de strikkene og klemma da;) Me like..

Nå skal jeg til London med min mor og 2 søstre fra lørdag t søndag,en gave fra mor fordi jeg har holdt meg vekke fra snop siden februar og gått ned utrolige 14kg..;) Så nå skal jeg finne meg noen nye klær;)

2010-10-07 @ 11:43:43
URL: http://mariahs-mariahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91