Nyåpning av Kiman Woman 14/10.



En av mina favorit butiker,
Kiman Woman (i Paléet), har pusset upp och imorgon, torsdag, från kl.10 gleder de sig till att visa oss resultatet!   


Torsdag 14/10 – Lördag 16/10 bjuder de på fina priserbjudanden (bl.a. 30% på vesker från DKNY) og trekkning av flotte premier vid registrering av mailadresse i butikk.


 I den ny-öppnade butiken finner du bl.a de hotte sjerfene fra Sir Alistair Ray, nyheter fra Zadig & Voltaire, Stella Nova,TIMO, TSH og klokker fra Triwa.  

Jag tänker själv ta turen innom imorgon så kanske vi ses?! :)

Nu sticker jag ut så see you later darlings!


Kommentarer
Postat av: astrid

hei Anbefaler deg det Nye senteret på Lambertseter,et av oslo s fineste, ha en fin dag astrid

2010-10-13 @ 12:27:28
Postat av: Anonym

hei Anbefaler deg det Nye senteret på Lambertseter,et av oslo s fineste, ha en fin dag astrid

2010-10-13 @ 12:30:50
Postat av: Lena Helmersson

Hej Anna-Stina!

Är hemma med min sjuka dotter idag och vi har precis bakat en massa med inspiration från Leila. Jag kände att jag behövde titta in till dig en stund och gotta mig i bilder och annat härligt du bjuder på. Vad gäller julen så önskar jag se inspiration från Greengate, Ib Laursen, Himla och Sia för att ta några favvomärken. Från ditt tidigare inlägg håller jag verkligen med om att lila är en härlig accentfärg och även härlig bara som den är, Tolixpallarna var urläckra! Hyllan med alla facken var härligt rå och sliten, enkelt snyggt med olivträden till....osv. Ibland önskar jag att jag hade obegränsat med både plats och pengar till allt jag vill ha, dessutom tid till att göra om och fixa till när helst jag får lust. Keep on dreaming... Det går bra med att tända massor med härliga ljus också!

Njut av din dag och det verkar som du får en trevlig kväll i morgon.

Kram,

Lena i Uppsala

2010-10-13 @ 13:03:02
Postat av: Johanna

Ha en fin onsdag du med.



ps. Ställ någon klurig fråga till mig på min frågestund:-)

Postat av: fru Svensson

Hej Anna-Stina.

Det finns gunghästar av olika storlekar för barn i olika åldrar :)

Så ska ni ge Johanna en gunghäst kan ni ju kolla in modell stor.

Jag skickade ett mail med lite tips på hästar.

En av sidorna har så man kan beställa efter eget önskemål, och få färgerna man gillar och som passar in :) Lycka till

Vi har strålande sol så hoppas den hinner upp till er innan kvällen :) Kram

2010-10-13 @ 13:34:35
Postat av: keluhanna

du har jättegulligt bloggnamna!

2010-10-13 @ 15:30:21
URL: http://keluhanna.blogg.se/
Postat av: Madeleine Gbg

Gillar bilderna i ditt förra inlägg, har oxå funderingar på lila här hemma, i vår hall. Var faktiskt i Oslo igår och flög hem i morse. Möten som vanligt och sen middag så jag hann inte gå runt och kika i affärerna utan köpte en chokladkaka och gick till hotellet och tittade på Norges svar på "arga snickaren"...tror jag att det var. :-)

Klem

2010-10-13 @ 16:33:42
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Louise

fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

2010-10-13 @ 19:43:18
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91