Ny vecka, nya möjligheter!


Måndag = starten på en ny spännande vecka.

Godmorgon sweeties!

Åh vad det känns HÄRLIGT med måndag idag!! Den här veckan ska jag vara mega-effektiv och bl.a styla super fina shop-sidor. Kul!! :) 

Lilla J, som varit ovanligt trotsig i helgen, ville absolut åka vagn till dagis idag och jag ser det som en ny-start för nu ska bilen få stå och vi ska GÅ på dagarna. Jag behöver motionen också kan jag jobba på vägen hem eftersom jag passerar mängder av butiker som jag plockar till uppdrag hos.


På gårdagens kalas hittade J "ryska-dockor" att leka med. Hon hade på sig hårspenne Prinsessefin, bluse från
How to Kiss a Frog, vest Me Mini (hos Alma Lukke) och tyll-kjol från Poppy Rose.


Fina Emma & söta födelsedagsbarnet Elsa.


Barnen fick gå på skattjakt och det ä.l.s.k.a.d.e Johanna! Deras namn stod skrivet på asfalten också fick de följa sitt streck... fram till skatten. (Ett TIPS! till er som ska arrangera kalas innan snön kommer.) Längst till höger ser ni Elian.


Cute friends i höstlöven. (TACK E, E & K för ett jätte mysigt kalas! och TACK för att lilla J fick stanna kvar en stund så att jag kunde åka och jobba. Sååå snällt!!)
 
Jag önskar dig en FIN måndag och en amazing vecka fylld av inspirasjon! :)

♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så härliga bilder! Jag funderar också på att ta en tur ut i detta fantastiska väder.. :-)

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilka söta kalastjejer och pojkar. Och vilket roligt tips med att skriva deras namn på marken! Ska försöka komma ihåg det ;) Ha en härlig dag. KRAM

2010-10-11 @ 13:11:01
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilket mysigt kalas, kul ide med skattjakten! Så fina klæder J hade på sig!

Ha en fin dag!

kram

2010-10-11 @ 13:11:22
URL: http://semlansmamma.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Tusen TACK för era fina kommentarer! :) och ja, skattjakten var en super bra idé !! barnen älskade det och i påsen låg bl.a. såpebubblor = perfekt att leka med utomhus .



Måndagskramar! :)

2010-10-11 @ 13:17:13
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: lilla.u

A-S,

Jag måste skriva och säga hur duktig jag tycker att du är. Du är lyckas {fast maken jobbar så mycket} få till ett så fint liv för er. { i alla fall uppfattar jag det så när jag läser din blog}.

Känner igen mig. Make som jobbar, egen firma o drar huvudansvaret för 2 kids. And L.O.V.E it!

Ha en bra dag!

u.

2010-10-11 @ 13:39:00
URL: http://llillau.blogspot.com
Postat av: Julie

Så fint selskap, bursdagsantrekket til Johanna var nydelig :)

2010-10-11 @ 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91