Middagsdags.


Senaste ELLE mat & vin = underbart cover & inspirerande innehåll.

Oj, vilken B R A dag jag har haft idag. Jag har hittat massor med fina ting till de shop-sidor jag stylar och träffat så härliga människor i butikerna jag varit runt i. Bra service är verkligen A & O ! :)

Fick skynda som tusan för att hinna till dagis och min nu ska jag värma rester från igår = PERFEKT då man har lite tid över och vill göra annat än att stå på köket. Förkväll rullar på TV´n och jag ser fram emot en mysig kväll. Fast just nu står en irriterad liten J och skriker efter mig vid min sida och ska ha ner något från bokhyllan. Ibland kan de små verkligen gå en  på nerverna... ;)


Kommentarer
Postat av: Lena Helmersson

Gó kväll!



Håller helt med - härligt cover med massor av inspiration ( måste gå och köpa ).



Låter som att du haft en toppendag och är väl förtjänt av en mysig kväll. Vi ska ha lite efterrätt och ha familjemys en onsdag som denna. Det blir nog "Buskul" (barnprogram), "halv åtta hos mig" och "Bonde söker fru" och sedan natti,natti...



Njut din onsdagkväll och ladda energi till en ny fantastisk dag i morgon!

Kram,

Lena i Uppsala

2010-10-13 @ 18:38:33
Postat av: ampelos

mee want that cake MUUUUUUUMIUMMMMMMMMS

Postat av: ♥Evelina♥

jätte fin blogg! :) händer i helgen då? ;)

2010-10-13 @ 20:03:52
URL: http://baaraevelinaas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag fick så HIMLA fin service på Bohus idag. :-) Blev riktigt glad! Ett litet chit-chat i kassan gör mycket och det tycker jag fler säljare kan börja göra.

2010-10-13 @ 20:56:33
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

Hoppas du fått en lugn och skön kväll och att J sussar sött =)

2010-10-13 @ 21:23:08
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Gillar verkligen ELLE Mat och Vin, bästa mattidningen!

2010-10-13 @ 22:39:02
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91