Inspirasjon.


Ur Kamille nr.21.

Varsågoda! här får ni se en av de shop-sidor som jag gjort i senaste nr av
Kamille (har även gjort en med Louis Vuitton men den får ni köpa magasinet för att se ;) och jag blev så glad över att saken var just på Claudia Schiffer. Gillar hennes stil !

Nu ska jag ge mig ut på julklapps-jakt och samtidigt ska jag titta efter höstkläder till mig själv för min garderob behöver en liten uppdatering. Saknar en snygg ytter-jacka, jeans, tights, svarta skor (stölvar?) och en kofta...

Tjingeling så länge! och du, missa inte tävlingen som pågår t.o.m. fredag.


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Jag begriper inte hur dessa modell-mammor kan se så FAB ut efter att ha fött 3 barn?! Roligt med inspirationen du delar med dig av till oss som inte kan köpa tidningen. Hade jag kunnat hade jag HELT klart köpt den bums. KRAM och lycka till med jakten!

Postat av: Sara

Hej!

ville bara ønska dig en fortsatt fin dag!

Jag abonnerar på Kamille och blir lika glad varje gång, och øverraskad att den "redan" ligger i brevlådan igen!! Længtar så klart extra mycket att kika på dina styling sidor;))

Kramar till dig och Johanna!!

2010-10-05 @ 13:54:25
URL: http://semlansmamm.blogg.se/
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Allt bra med dig? :)

2010-10-05 @ 14:07:49
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Johanna

Halsband är så himla fint!

2010-10-05 @ 14:24:12
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloooooo! Trenger DU oppdatering i garderoben???? Hva med oss andre dødelige? God shopping! Hilsen Irene

2010-10-05 @ 15:57:31
Postat av: Live

Kjøpte de skoene der i dag! Såå fine :) Ha en topp dag.. Og DU trenger å shoppe?! Du som har helt vilt mye fint :D

2010-10-05 @ 18:02:54
Postat av: Stina

Oj då! Var det inte en sprillans ny Odd Molly jacka du hade på dig nyligen? Och den fina från ChillNorway?? Hade jag varit ett par storlekar större hade det varit toppen att få köpa dina avlagda dyrgripar till bra pris! Fina Odd Molly koftor har du ju med, du visade en helt ny nyss ju!

KOm ihåg att uppskatta och använda allt fint du redan har, och sluta upp att jaga ibland. I all välmening!

2010-10-05 @ 18:36:55
Postat av: Johanna

Gaaah! Behöver DU nytt? Det är inte ofta man ser dig i samma plagg mer än två ggr... Herregud! (Himlar med ögonen, ja faktiskt!)

2010-10-05 @ 20:37:01
Postat av: Dinaras familjeliv

Behöver också en ytterjacka men vet inte alls vad jag vill ha. Hoppas att du hittar ngt fint.

2010-10-05 @ 20:42:33
URL: http://dinarasblogg.blogspot.com
Postat av: Miss.Gizmolina

Tack för era kommentarer ! :)



Lotta-

Jag veeet, visst blir man inspirerad av dessa snygga mamas? :) och ja, Kamille borde selges i Sverige, tänk så kul det vore !



Sara-

Tusen TACK för fina ord! Nu blev jag glad ! :)



Irene-

Ha, ha :) Ja t.o.m. jag behöver det. Tänkasig ;)



Live-

Grattis till nya fina skor!!! :)



Stina-

Ja jag har mycket fint i garderoben och det är jag väldigt glad över :) Men - jag börjar tröttna på att gå i samma jeans dag ut och dag in och jag behöver som sagt komplettera med några ting i höst.



Johanna-

Om du tittar på mina dagens så har du sett mig i samma jeans 10000 gånger typ ;)



Daniaras-

Inte lägg med ytterplagg den här tiden innan det är dags för päls / dunjacka... Hittade en fin parkas från Whyred + Filippa K idag som jag kan rekommendera!



KRAMAR till er alla !! :)



2010-10-05 @ 21:06:16
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91